Oon vähän hämmentynyt. Minkä värisissä paidoissa Jokerit tänään pelaa?
Tää asia on mua hämmentänyt ennenkin, mutta nyt on ollut lööpeissä kuvaa jostain vihreästä paidasta. Normaalisti kuitenkin Jokerit taitaa pelata sinisissä? Muistan että vähän aikaa sitten oli kuvia kelta-punaisistakin Jokereista jossain pelissä, siis näistä samoista Espanjan väreistä joita Jokeri-faneilla jostain syystä on. Onks se sininen nyt sit ihan jo unohdettu? Aattelin että ehkä toi vihreä lisätään siihen kelta-punaiseen, tulis sit semmonen kiva liikennevalo-meininki.
Mutta nyt sitten uusin lusikka tähän jo valmiiksi sekavaan maalitynnyriin oli tää joku turkkilainen joka kommentoi että Jokerien värit, oranssi ja punainen, on samat kun hänen kannattamansa Galatasarayn värit. Onks ne kauankin sit ollu oranssipunaisia? Vai alkaako se tänään? Miks? Mikä se vihreä paita oikein oli, hylättiinkö se ajatus jo kehtoonsa?
Tästä vois vetää johtopäätöksen, että ainakin punasta niissä paidoissa todennäköisesti on, se kun on monessa aikasemmassakin yhdistelmässä pyöriny mukana. Mut toivottavasti niissä on sit jotain muutakin ettei mee ihan sekasin HIFK:n kaa, voisko niillä olla vaikka semmonen kunnon keskiaikaisten narrien ruutukuvio missä ois punasta, keltasta, sinistä, vihreetä ja oranssia kaikkia siellä? Ja Jokeri-logon vieressä yhtä iso Turkin lippu. Nimet selässä venäjäksi. Ois kansainvälistä ja historiallista, minä, me, noi ulkomaalaiset tuolla, historia, Jokerit. Mä voisin sit tänään kanssa liittyä joukkoon ja Loirin kanssa vedetään kaksiäänisesti "vittu".
Se on kai varmaa että ei ne nyt ainakaan niissä vihreä-violetti + hopeiset kypärät -tamineissa enää pyöri?