Pe 28.8.2015 Otteluseuranta (CHL)

  • 10 935
  • 100

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika kevyesti tuli kyllä rankkari... Ei ollut iso koukku mutta toki koukku kuitenkin
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös toinen erä Bernissä hyvin tasainen. Hieman oli sekavaa, mutta mukavasti aaltoili peli päästä päähän. Hieman ehkä näytti loppua kohden IFK:lle kääntyvän. Pitkä pyöritys ylivoimalla ja sen jälkeen, mutta viimestä silausta jäi kaipaamaan. Bern joutui siinä jo aikalisänsäkkin käyttämään kun pitkän jälkeen alko ukot olla aika puhki. Erässä maalien lisäksi meillä myös hieman paremmat paikat. Kyllä tästä voitto otetaan, niukasti mutta otetaan. Bernin maali meni sivu silmien kun piti pihalla käydä, mutta ainakin muuten Husso ollu ihan hiton varma. Näyttää maalivahdilta johon voi luottaa että ei tarvii kenttäpelaajien ylipelata tilanteita. Grilli onneksi pystyi myös jatkamaan matsia.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Husso vaikuttaa kyllä ihan eri mieheltä kuin loppukaudesta. Nyt on ollut koko harkkakausi + CHL siitä viime syys-marraskuun Hudea.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Olen vahvasti sitä mieltä että tuomareista nillittäminen on turhaa, pitkässä juoksussahan nää menee tasan ja sitä rataa.

Nillitän tuomareista.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luoma 2min vissiin kiekon sulkeminen... Tyhmiä jäähyjä liikaa tänää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kyllähän IFK:n peli näyttää minun valistumattomaani silmään vielä pahasti keskeneräiseltä. Tuntuvat pelaajat olevan koko ajan väärässä paikassa väärään aikaan.

Husso on ollut kyllä hyvä, samoin minusta puolustus on onnistunut omassa päässä hyvin. Taimi vailuttaa olevan pelimies.

Paidat ovat rumat.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä toi Luoman jäähy oli? Suhteellisen erikoinen jäähy.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vahvasti sitä mieltä että tuomareista nillittäminen on turhaa, pitkässä juoksussahan nää menee tasan ja sitä rataa.

Nillitän tuomareista.
Meneehän ne tasan, mutta saa niistä silti nillittää. Minua ainakin ärsyttää tuomarien paskuus ihan tasapuolisesti. Mieluummin otan 10 oikeaa tuomiota kuin 5 väärää omaksi hyväksi ja 5 väärää vastustajan hyväksi.

Ei sillä, ihmisiähän kaikki on ja puhtaita mokia tapahtuu, mutta hirveät aivopierut ovat asia erikseen.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pihlman jyräsi Artturi Lehkosen, osittain puuntakaa ja taisi olkapää osua päähän. Ei jäähyä ja Lehkonen näyttäisi selvinneen tuosta tärskystä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tasaisempi erä JYPiltä mutta eihän tuo mitään hienouksia tarjonnut... Kummaltakaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vai on Frölunda nykyään jo itsenäinen kaupunkikin?
Ainakin amatöör.... Kiekkoammattilaisen, eli Mika Saukkosen mukaan Frölunda on perinteinen kiekkokaupunki. Mitähän mä oon nyt missannu? :)
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
No jatketaan sitten nillitystä vielä vähän. Huvittavaa kyllä, nyt kun tuota hidastusta kelattiin useampaan kertaan, että oikeastaan illan selkein jäähy jää viheltämättä. Lehkonen oli kyllä tosi kyyryssä, pystyssä olisi ollut olkapää olkapäätä vasten ja tyylikäs pommi, vaikka ehkä vähän puun takaa tulikin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
IFK vetäytyi täysin Partasen 1-2 maalin jälkeen ja tasoitus roikkui jo pitkään ilmassa. Tästä nyt kuitenkin vielä voitto pitkän kaavan kautta niin hyvältä näyttää jatkoa ajatellen.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Antonen... Ja peli tasan...

Hyvä jakso palkittiin...
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Nonih! Sehän meni nätisti. Ei voi sanoa että kovin montaa kontrolloitua hyökkäystä JYP olisi saanut aikaiseksi, mutta kelpaa näinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös