Pelsuja kehui aiemminKumman puolella Mertsi on tässä?
Pelsuja kehui aiemminKumman puolella Mertsi on tässä?
Jumalauta, Ilves aivan mankelissa, tältäkö se tuntuu olla Tapparafani???
Malta vielä. 323.32 Ja maalin tekee @Petrell#32 taklaten samalla itseään päähän pää munissaan.
Joo, erätaukokoosteessa manailee HIFKin lepsuutta sen sijaan että hehkuttaisi Ilveksen maalia. Perus Mertsiä. Puoli pitää valita.IFK selvästi.
Taisi olla vaan jotkut Halloween asut tms?Jukureilla jotenkin siistit kamppeet. Onko uusi? Menny jotenkin ihan ohi.
Ässillä on myös todella hieno väritys peliasussa tällä kaudella, vaikka olin toki jo ennen tätä iltaa nähnyt, mutta ei ole tullut kai mainittua missään. Tykkään.Jukureilla jotenkin siistit kamppeet. Onko uusi? Menny jotenkin ihan ohi.
Ei ole. Tyhmä temppu ja ansaittu pelikielto. Eteenpäin.Jaha, ärrältä haettu vaimon iloksi kaljat töiden jälkeen. On teidän vaiketa siellä Kuopiossa niellä oman pelaajan sikailu
Hieno? Minun silmäåni lähes yhtä kamala kuin TPSn.Ässillä on myös todella hieno väritys peliasussa tällä kaudella, vaikka olin toki jo ennen tätä iltaa nähnyt, mutta ei ole tullut kai mainittua missään. Tykkään.
Itse tykkäisin kyllä mustasta tehosteesta. Ja samassa keltaiset lisää johtoaan. Stna.Ässillä on myös todella hieno väritys peliasussa tällä kaudella, vaikka olin toki jo ennen tätä iltaa nähnyt, mutta ei ole tullut kai mainittua missään. Tykkään.
HIFK teki maalin niin kauhea huuto "JA SINNE MENEE, NYT RYSÄHTÄÄ!!!!" Ilves kun teki maalin niin "voi voi voi, siitä Ilves saa täysin ilmaisen maalin".Joo, erätaukokoosteessa manailee HIFKin lepsuutta sen sijaan että hehkuttaisi Ilveksen maalia. Perus Mertsiä. Puoli pitää valita.
Meillä on selvästi erilainen maku, kun tykkäsin siitä TPS:n paidastakin, vaikka numeroita oli vähän turhan vaikea erottaa. :) En tosin ole varma, onko se syyskuun paita jo vaihtunut, kun noita pelipaitadesigneja taitaa Turussa olla tällä kaudella useampia?Hieno? Minun silmäåni lähes yhtä kamala kuin TPSn.
Vois olla pysyvä asu tuo.Jukureilla näköjään Halloween teemainen pelipaita. Ihan tyylikäs