Iso-Lasse lempinimi ei viittaa miehen yläpäähänMitä varten tuo Bryggman meni äsken noin tyhmästi paitsioon?
Joo lähti se painos matkaan mitä vastaan pelaavat esim. SaiPaa vastaan.Lähetettiinkö Tampereelta vahingossa väärä joukkue, vai mitä tää on? :D
Hontyilee vahemman ja keskittyy olennaiseen, suurimmaksi osaksi ei pista silmaan enaa niin usein mika tuon roolin pakilla on hyva asiaMitä nyt keväällä nähnyt, niin tuo Ekberg ollut ihan pätevä pakki roolissaan?
Pelasiko runkosarjassa pahemmin
Matki Salmista ja pyrki täysillä maalin taa?Mitä varten tuo Bryggman meni äsken noin tyhmästi paitsioon?
Kyllä mulla UHD lähetys on ilmaismaikkarin kuvaa edellä.Viddu MTV katsomosta maksetaan maltaita ja karvahattumaikkari melkein minuutin edellä...
Ai, onko tää vähän sama ku Anttilan kolmen metrin maila?Iso-Lasse lempinimi ei viittaa miehen yläpäähän
Tappara ja tän kauden kakkoserät...Nälkäinen on kotijoukkue. Nyt pitäisi Tapparan tappaa tämä eka 10 minuuttinen. Toisessa erässä sitten rinnalle ja ohi.
Kyllä mulla UHD lähetys on ilmaismaikkarin kuvaa edellä.
Vähän hörähdin tälle.. Pendo ja pukinparta. TirskVoi tietty olla, että penkin takana on Pendo tekoparrassa.
Tuo nyt liittyy ihan nettistriimin teknisiin ominaisuuksiin, että niissä on viivettä paljon enemmän kuin TV-lähetyksessä.No en sitten tiedä.. Mulla kuitenkin kuituyhteys eikä edes pätki. Tietävät perkeleet, että en tykkää Maikkarista, on tullut laitettua palautetta Anusta. Sinähän oot kai ProAnu? Näin ne kostaa...
Tuo nyt liittyy ihan nettistriimin teknisiin ominaisuuksiin, että niissä on viivettä paljon enemmän kuin TV-lähetyksessä.
Ja tämä on syy miksi tilaan kanavat kaapelikortille niin kauan kuin se on mahdollista.Tuo nyt liittyy ihan nettistriimin teknisiin ominaisuuksiin, että niissä on viivettä paljon enemmän kuin TV-lähetyksessä.
Eikös Essi ole setä?Keskisen poika on kyllä hyvä. Pelaamisessa jotain samaa kun isällään parhaimmillaan.
Missä isä pelasi?Keskisen poika on kyllä hyvä. Pelaamisessa jotain samaa kun isällään parhaimmillaan.
Rookeri kattoo visiin jostain maksukanavalta TV:stä.Paitsi ProAnu Rogerilla... ;o)