Tilanne tarkistettiin videolta. Tiedoksi Roogerille.Tuomarin perustelut:
"Ei maalia, tehtiin Tapparaa vastaan"
Toiseen päätyyn 120 kertaa sadasta olisi hyväksytty.
Tilanne tarkistettiin videolta. Tiedoksi Roogerille.Tuomarin perustelut:
Olihan tuo selvä, kun Jordania ei mitenkään autettu maalivahdin alueelle ja kontakti oli selvä.
Rogerin rapalat tarttuu hyvin vieläkin, hörpsTilanne tarkistettiin videolta. Tiedoksi Roogerille.
Toi kontakti oli aika pieni ja kiekko taisi ennen pelaajaa olla alueella. Mä olen sitä mieltä että videoita voitaisiin katsoa onko kiekko maalissa ja sillä hyvä.Niin selkeä estäminen että tarkistamattakin hylkyyn?
Bondin näkemys on täyttä pas*aa.Tuomarin perustelut:
No ihan hyvä että tarkistetaan videolta mitä joukkuetta vastaan maali tehtiin.Tilanne tarkistettiin videolta. Tiedoksi Roogerille.
Kyllä mua vituttaisi ihan törkeästi jos tuo olisi hyväksytty meidän päähän, ihan oikea hylky.Ihan ok hylky. Turkoosilla hyvä pöhinä. Nyt pitäisi painaa kaula ainakin siihen kahteen, kun on flow päällä
Ja sitten hyökätään itse viidellä syvään. On jännääKiekkovarmuutta ja paikkoja satelee, kun kotijoukkue tulee apinanraivolla päätyyn karvauspuuhiin
Roger ottanut Balounin roolin täällä :)Rogerin rapalat tarttuu hyvin vieläkin, hörps
Ekbergilta kiva blokki
Samanlaista varmaa oman pään peliä oli myös runkosarjassa, vähän kyseenalaistin hankintaa mutta oli kyllä tärkeä saada joukkueeseenMitä nyt keväällä nähnyt, niin tuo Ekberg ollut ihan pätevä pakki roolissaan?
Pelasiko runkosarjassa pahemmin
Siella on kaivettu KalPan aseita esiin.Harvinaisen avonaiseksi jäänyt Tapparan betonipuolustus avauserän alkupuolella.