Mikäs muuten Säterillä on kun ei ole kokoonpanossa, pitkäkin sairasloma edessä?
Minulla on tietysti noussut Ässien yllätysmenestyksen myötä entistä pahemmin kusi päähän, mutta täytyy sanoa etten ymmärrä ajatusta siitä ettei jostain pelistä olisi pakko ottaa pisteitä.
Tappara-faneille tiedoksi, että ilmeisesti n. 50 fania on Porista tulossa. Sinällään ihan hyvä määrä, kun kuiteskin huomenna jo pelataan seuraava ottelu. Toivottavasti pitävät mekkalaa!
Asun itse Tampereella ja olen menossa illan otteluun ja haluaisinkin kysyä, että mihin katsomoon ässäfanit menevät?
Ässäfanien katsomo on siis D2 ja katsomorivit 8-16. Päätykatsomo kyseessä. Pataljoona.fi on muuten ihan hyvä sivusto, jos miettii missä omat majailee.
Cardiant soittaa ja myös uusi Tappara-CD julkaistaan
Cardiant?? Asiahan ei minulle kuulu, mutta se on kyllä hämeenlinnalainen bändi, joten mitähän se Tapparan juhlapelissä tekee? Tampere-rockin skene on maankuulu, olisihan sitä nyt omistakin joku varmasti löytynyt.. ellei muuta niin Tohtori Mustajärvi hätiin vetämään Lämmää Päähän :D
EDIT: noh, ehkä olin turhan pikkusieluinen.. onhan se Junnu Vainiokin tehnyt Tapparalle biisin..
Mopo keuliiiiiiiiiii.....
Ässät oli kenttäpelissä numeroiden verran parempi ja hallitsi kiekkoa enemmän, mutta paremmalla maalivahtipelillä Tappara olisi ollut voittotaistelussa mukana.
Semmonen peli. Avauserä Tapparalta hyvä, toinen järkyttävä ja kolmannessa hieman Ässiä jäljessä, joten parempi voitti.
Spekulaatio on helvetin kivaa:
Säteri maalissa -> Tappara olisi voittanut.
Kilpeläinen maalissa -> Ässät olisi voittanut vielä selvemmin.
Kilpeläinen ja Säteri -> Hyvä ja tasainen peli.
Molemmat maalivahdit olivat melko huonoja ja epävarmoja. Etenkin Nieminen ei saanut mitään haltuun ja saa muutaman maalin ottaa täysin piikkiinsä. Ehdottomasti kauden huonoin peli Niemiseltä. Tai ainakin yhtä huono kuin toinen Ilvespeli.
Turkulaisen paikka ei ole liigassa. Honkasen kanssa he muodostavat takuulla liigan vaarallisimman pakkiparin - omaan päähän. Mikko Pukkaa tulee oikein ikävä.
Toporowskilta ties kuinka mones surkea peli putkeen. Vielä kun rinnalla on Niclas "ensyötävaanmenenneljästäpelaajastaläpi" Lucenius niin tulos on nähdyn näköistä. Kehuja Tapparasta saa jälleen Mäntylä, joka pommien lisäksi voitti liki jokaisen kulmaväännön. Koskela, Vänä ja Ströbä saavat myös puhtaat paperit. Doellille myös plussat yrityksestä. Guolla muuten taas loukkaantui. (yllättyneet?)
Ässiltä Uusitalo oli "namupassin" jälkeenkin epävarma. Malkamäki taas on parantanut selvästi Tappara-ajoistaan. Salonen myös pirteämpi kuin viime kaudella Ilveksessa. Armiaa odotin innolla, mutta jouduin pettymään. Puolustuspäässä täysin kujalla eikä hyökkäyksessäkään erottunut. Tuomarit tänään kohtuullisia. Ehkä vetivät hieman jopa kotiinpäin ja viimeisessä erässä pilli tuntui olevan taskussa, mutta silti yksi kauden parhaista tuomarisuorituksista.
Joka tapauksessa melko tasainen peli ja onnea Poriin pisteistä.
Montaa voi olla mieltä, mutta minusta Pata vei peliä aivan muutamaa hetkeä lukuunottamatta - sanotaan 80-20 peliajasta.
Niemisen hörppy ja huono ripari pois, niin Tappara olisi ollut mukana voittotaistelussa vaikka kenttäpelin hallinta olikin Ässillä
Oliko kiekko tuossa tilanteessa maalissa? Hallissa en tilanteesta saanut oikein selvää. Viimeisen kerran kun hidastusta katsoin olin näkevinäni, että kiekko ei maaliin mennyt.On kiva jossitella mutta Jos Järvenpää olisi ottanut myöskin yhden (sen tapparan kolmannen maalin) niin ei olisikaan Tappara ollut mukana voittotaistelussa. Lisäksi JOS siellä hakametsässä ei olisi niin järkyttävän huonot videojärjestelmät niin olisi Pasi Salonenkin voinut saada maalin tililleen. Jos jos jne..
On kiva jossitella mutta Jos Järvenpää olisi ottanut myöskin yhden (sen tapparan kolmannen maalin) niin ei olisikaan Tappara ollut mukana voittotaistelussa. Lisäksi JOS siellä hakametsässä ei olisi niin järkyttävän huonot videojärjestelmät niin olisi Pasi Salonenkin voinut saada maalin tililleen. Jos jos jne..
On kiva jossitella mutta Jos...
...eikä pitäisi aiheuttaa em. keulimista.