Pe 26.11.2010 JYP - Ilves

  • 15 094
  • 86

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihanko totta? Eiköhän nämä Vatasen purjehtimiset ole tuttuja kaikille, jotka ovat sattuneet näkemään miehen peliä edes vilaukselta maajoukkueessa tai liigapeleissä. Kahden ensimmäisen erän ajan Vatasella vaikutti olevan joka tapauksessa kova tarve näyttää Marjamäelle ja kumppaneille osaamistaan. Ja näin pitää ollakin. Pisteitä ei vaan ropissut.

Itse en mitään normaalista poikkeavaa nähnyt, enkä mitään erityistä tarvetta näyttä osaamistaan. Mutta jokainen nähköön mitä haluaa :)
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Olen pahoillani yhden Suomen jääkiekkoilun kautta aikojen yhden perusjoukkueen nykyisestä tilasta. Olen aina mieltänyt ja myös todennut joukkueella olevan hyvän juniori-tuotannon ja myös niiden helmien nostamisessa liiga-tasolle. Nyt joukkue on mielestäni raapaistu vain kasaan. Ilves on jääkiekossa joukkue, jota olen seurannut enemmän kuin muita joukkueita yhteensä ikäni aikana. Toivon parempaa tulevaisuutta vaikka kulunut syksy on mennytkin kohtuullisesti.

Tuskin tota enempää on voinut tän kauden Ilvestä voinut väärin arvioida. En edes viitsi tarttua kaikkiin virheisiin, koska pitää illalla keretä viä hallille. Mutta jatka ihmeessä seuraamistamme, hyvin oot kärryillä.

...koska Pajuoja on kertonut Ilveksen pyrkivän täsmälleen samanlaiseen pelisysteemiin kuin JYP.

Lähde? Ja onko tämä (fiktio) tapahtunut ennen kun Pajuoja kritisoi jypin pelitapaa jääkiekon tappajana vai sen jälkeen?

Olette niin moneen kertaan tällä palstalla käyneet meille Jyp faneille muistuttamassa miten me ei olla mitään.

Ette te kuule olekkaan, ettekä ole ikinä olleetkaan. Ei sillä, ei mekään olla, mutta joskus ollaan sentäs oltu. Mutta sitä en kiellä etteikö teistä voisi tulla tällä menolla jotain merkittävää. Turha kuitenkaan keulia koko ajan ja joka paikassa yhdellä toissakauden mestaruudella, vaikka se varmasti hyvältä tuntuukin.
 

janbo

Jäsen
Turha kuitenkaan keulia koko ajan ja joka paikassa yhdellä toissakauden mestaruudella, vaikka se varmasti hyvältä tuntuukin.

Missähän vaiheessa täällä on taas "keulittu" toissakauden mestaruudella? Pikemminkin on todettu JYP:n vahva nykyvire, jolle on ihan tilastollistakin faktaa olemassa, mm. sm-liigan sarjataulukko.

Ette te kuule olekkaan, ettekä ole ikinä olleetkaan. Ei sillä, ei mekään olla, mutta joskus ollaan sentäs oltu. Mutta sitä en kiellä etteikö teistä voisi tulla tällä menolla jotain merkittävää. Turha kuitenkaan keulia koko ajan ja joka paikassa yhdellä toissakauden mestaruudella, vaikka se varmasti hyvältä tuntuukin.

Mielestäni itse "keulit" paljon enemmän 30-60 lukujen mestaruuksilla, vaikka et todennäköisesti ole niitä itse edes ollut todistamassa. Silti kuulut tähän "me"-ryhmään. Onhan niitä toki kaksi yksittäistä mestaruutta tuon jälkeenkin (72, 85), mutta kuten itsekin totesit, niin eihän yksittäisillä mestaruuksilla ole mitään merkitystä.

Katselin tuossa pelin vielä uudestaan digiboksin kovalevyltä, eikä siinä ollut oikein mitään, mitä ei olisi paikan päällä jo huomannut -- pikemminkin päinvastoin. Kaksi ja puoli erää JYP karvasi aggressiivisesti eikä Ilves onnistunut rakentamaan yhtään peliä. Ottelun loppu säästeltiinkin jo energiaa tämän iltaiseen KalPa-mittelöön, ja hyvä niin. Aittokallion esitykset tuntuivat television välityksellä vakuuttavammalta kuin paikan päällä, vaikka viimeinen aika flegmaattisesti lurahtikin. Hallissa olleet muutamat Ilves-kannattajat jaksoivat hyvin kannustaa hiljaisemmilla hetkillä, ja niitähän riitti.
 

Kröni

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähde? Ja onko tämä (fiktio) tapahtunut ennen kun Pajuoja kritisoi jypin pelitapaa jääkiekon tappajana vai sen jälkeen?

Ainakin 30.10.2010 pelatun Ilves-JYP ottelun Radio Jyväskylän tekemässä haastattelussa Pajuoja haluaisi Ilveksen pelaavan kuin JYPin. Tuon illan kiekkolähetys haastatteluineen löytyy täältä listauksesta: http://stream.sbs.fi/smliiga/arkisto.php?station=jkl. Linkki vie SBS Median jääkiekkoarkistoon. Lähetyksessä tuo kohta löytyy ajassa 50:45.

E: päivämäärää muutettu
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ainakin 30.11.2010 pelatun Ilves-JYP ottelun Radio Jyväskylän tekemässä haastattelussa Pajuoja haluaisi Ilveksen pelaavan kuin JYPin. Tuon illan kiekkolähetys haastatteluineen löytyy täältä listauksesta: http://stream.sbs.fi/smliiga/arkisto.php?station=jkl. Linkki vie SBS Median jääkiekkoarkistoon. Lähetyksessä tuo kohta löytyy ajassa 50:45.

Meillä on kaanit vastassa sillon.

Mut joo, kiitti linkistä ja niinhän se näytti höpisevän. Uskomatonta. Tai tarkoitti sitä konemaisuutta pelityylissä eikä suinkaan sitä "kahvailublokkailuestelyä", mutta ei sekään kyllä kiinnosta yhtään. Kyllä laski Pajuojan pojot mun silmissä. Onko se sittenkin vaan semmonen valittaja joka tykkää, mutta samalla kritisoi sitä samaista vastustajan pelitapaa...
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ette te kuule olekkaan, ettekä ole ikinä olleetkaan. Ei sillä, ei mekään olla, mutta joskus ollaan sentäs oltu. Mutta sitä en kiellä etteikö teistä voisi tulla tällä menolla jotain merkittävää. Turha kuitenkaan keulia koko ajan ja joka paikassa yhdellä toissakauden mestaruudella, vaikka se varmasti hyvältä tuntuukin.
Vitut tässä mitään toissakauden mestaruudella keulita. Puolustellaan kun haukutte Jypin peliä sanalla antijääkiekko ja että se peli on paskaa. Muita perusteluja ei juuri tule. Käsittääkseni pidätte kuitenkin itse omaa peliä kuin suoraan jääkiekon oppikirjasta. Onkohan se ihan noinkaan???
Ja kun mestaruuksista puhutaan niin Raipekin sano aina, että olet juuri niin hyvä kuin viimeinen vaihtosi. Jopa teidän viimeisestä mestaruudesta on aikaa. Millaisella pelikirjalla se tuli?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Vitut tässä mitään toissakauden mestaruudella keulita. Puolustellaan kun haukutte Jypin peliä sanalla antijääkiekko ja että se peli on paskaa. Muita perusteluja ei juuri tule. Käsittääkseni pidätte kuitenkin itse omaa peliä kuin suoraan jääkiekon oppikirjasta. Onkohan se ihan noinkaan???
Ja kun mestaruuksista puhutaan niin Raipekin sano aina, että olet juuri niin hyvä kuin viimeinen vaihtosi. Jopa teidän viimeisestä mestaruudesta on aikaa. Millaisella pelikirjalla se tuli?

Hahahaaa.

Ja ettei ihan jää one-lineriks niin ks. ottelun ahkerin kahvaaja oli J.Niinimäki.
 

chubster

Jäsen
Vituttaa itseänikin alentua kommentoimaan vielä tänne, mutta mikähän ihmeen tarve jackie moonilla ja muutamilla jyp faneilla on vääntää todella väsyneistä ja menneistä jutuista jatkuvasti?

Oletan, että kuitenkin kyseessä aikuisia (tai ei ainakaan mitään ihan pikkuteini) ihmisiä, joten ihmetystä ei voi liikaa korostaa. Internet on mahtava paikka kun voidaan purkaa pahaa oloa ja valittaa kun toisella menee paremmin kuin toisella. Eiköhän kyse ole vain perinteisestä suomalaisesta kateudesta!
 

J.S:P

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun noista Pajuojan kommenteista oli taas juttua niin tulikin mieleen että kun tuolla aiemmin herätti mielenkiintoa ja kummastustakin Ilves kannattajien keskuudessa nuo hänen eiliset kommentit maalivahtipelistä niin tuo eilinen valmentajahaastattelu löytyy oheisen linkin takaa joten voitte itse kuunnella miten asian esittää:

http://www.youtube.com/jypliiga
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HeGe41 vastaus oli paskaan trolliin tarkoitettu täky. Sinä sitten menit ja lankesit toisen puolesta. Iso peukku.

Niin tai näin, mutta kohtuullisen paljon Ilveksen nykytasosta kertoo se, että on tartuttava argumentoinnissa kolmannen joukkueen (HIFK) tekemisiin. Ennen kalenterin tarkistusta toki oletin automaattisesti, että tuolloin joulukuussa Hippoksella vastaan asettuu Ilves.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Niin tai näin, mutta kohtuullisen paljon Ilveksen nykytasosta kertoo se, että on tartuttava argumentoinnissa kolmannen joukkueen (HIFK) tekemisiin.

Palataanpas aikasempaan kommenttiisi.

Olisi se tietenkin mukava saada välillä vähän kovempiakin vastustajia niin ei tarvitsisi nukahtaa tuoliin.

Kuka siis toi muut joukkueet keskusteluun? Tarjosin siis IFK:ta.

Auttaa muuten pirusti, kun muistaa mitä on aikaisemmin kirjoittanut.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Auttaa muuten pirusti, kun muistaa mitä on aikaisemmin kirjoittanut.

Väännetäänpäs rautalangasta sitten.

Tarkoitin sitä, että ei kovin hyvin mene, kun uhittelussa on tuotava muut joukkueet (HIFK) mukaan, kun omasta (Ilves) ei ole JYPille vastusta.

Tämä ei nyt liity itse peliin enää mitenkään, joten minun osaltani keskustelu päättyy tähän. Ilves on hieno joukkue!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös