No ei ole väsynyttä, selvä kalastus Humlilta. Kuten yleensä.Todella väsynyttä, kaikkiin himmeleihin ei näköjään tullut jokaista osaa.
No ei ole väsynyttä, selvä kalastus Humlilta. Kuten yleensä.Todella väsynyttä, kaikkiin himmeleihin ei näköjään tullut jokaista osaa.
Hyi vittu, pitikö sen maalin tehdä juuri ehkä liigan oksettavin pelaaja..
No ei ole väsynyttä, selvä kalastus Humlilta. Kuten yleensä.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Mikäs pitkä toi oli? Saatto meni yli punasen. Ai niin, se olikin vain Kärpäillä.
Hyi vittu, pitikö sen maalin tehdä juuri ehkä liigan oksettavin pelaaja..
Kyllä. Ja Metsola olisi voinut sulkea pelin juuri ennen maalia, mutta ohjasi kiekon kulmaan josta Kärpät sen karvasi ja pari sekuntia myöhemmin kiekko olikin jo maalissa.
Mikäs pitkä toi oli? Saatto meni yli punasen. Ai niin, se olikin vain Kärpäillä.
Samaa mieltä. Selvästi taso noussut sen suhteen kahdessa viime pelissä.
Heh, kommentistasi päätellen Huml on tehnyt työnsä aika hyvin.Hyi vittu, pitikö sen maalin tehdä juuri ehkä liigan oksettavin pelaaja..
Todella väsynyttä, kaikkiin himmeleihin ei näköjään tullut jokaista osaa.
Tuo on totta, itse toki odotin Metsolan sulkevan, mutta ei tuo huono ratkaisu ollut.Nämä on näitä. Jos olisi sulkenut ja Kärpät tällännyt aloitusvoitosta maalin niin spekuloitaisiin toisinpäin. Mutta veto olisi pitänyt torjua.
Oon miettiny, että onko tämä jamppa kehitysvammainen. Ei kukaan muuten jaksa noin paljoa jauhaa paskaa, jos on kaikki värikynät penaalissa.
Heh, kommentistasi päätellen Huml on tehnyt työnsä aika hyvin.
Oon miettiny, että onko tämä jamppa kehitysvammainen. Ei kukaan muuten jaksa noin paljoa jauhaa paskaa, jos on kaikki värikynät penaalissa.