Oto Hascak
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Trollivaroitus.Stop.Unohtakaa tämä tyyppi.Stop.
Jippyajee, nyt siis oon sun kamu, ah idolini!
Trollivaroitus.Stop.Unohtakaa tämä tyyppi.Stop.
Puhetyylikin aivan samallainen kuin Niämisellä. En tarkoita murretta.
Jos penkin takana olisi Hannu Aravirta en olisi luottavainen vielä, mutta nyt olen. Vielä 20min kestettävää!
Vaikka Tapparan ylivoimien aikana vaarallisimmat tilanteet ovat tapahtuneet kotijoukkueen päädyssä, olisi Kärppien aika jättää ainakin nuo turhimmat jäähyt ottamatta. Ainakin tuo Pokan kampitusjäähy olisi ollut aivan helvetin typerä ja kallis vielä tämän sarjan alkutaipaleella.
Linjan pitäminen tässä tietenkin on jännityksen aiheena, mutta tähän asti vielä näihin finaaleihin nähden siedettävä suoritus tuomareilta.
Syvät on haavat kyllä, kun vieläkin kiukuttaa! Paranemisia.
Nope, jouduit ignoreen, bye bye!Jippyajee, nyt siis oon sun kamu, ah idolini!
Laitoin sen ignoreen saman tien, kun luin sen avaaman finaaliketjun ennen ekaa peliä. Tai no luin minä vielä toisen sivun ja sitten katsoin, että se olikin tosissaan ja sitten vasta.nimimerkki pitäis olla Väsyneet jutut.
Pitäisi olla tuttua jo Lahdessa, kun teillä on aina ollut kova rosteri ja sitten Ara penkin takana..Syvät on haavat kyllä, kun vieläkin kiukuttaa! Paranemisia.
- - mutta linjaan huomattava parannus.
On ja sen takia vaihdettiin jopa tuomarit loppu sarjaan, että Kärpät olisi tyytyväinen :PJos Kärpät vie tänään ja huomenna, onko Liigan ensimmäinen itkemisellä voitettu mestaruus?
Miten niin kiukuttaa? Hyvillä mielillähän tässä ollaan, saa nauttia finaalilätkästä ja Kärpiltä kauden kaksi parasta peliä tähän mennessä kauden kahteen viimeisimpään peliin.
Ei. Tapparan leirissä on hoidettu tuo itkeminen. Jukka etunenässä ja itkee tuomareille pelin aikana täydet 60 minuuttia, jos ei pelata jatkoeriä.
Jos Kärpät vie tänään ja huomenna, onko Liigan ensimmäinen itkemisellä voitettu mestaruus?
Korkeintaan heikosti. Kärpiltä oksettavinta roikkumista mitä tänä keväänä on nähty. Päälle vielä ämmä-Masuhrin leikkaaminen. Alivoimalla kärpät ottaa uuden ukpn kentälle, kun pois tuleva on vielä 15m päässä.
Mutta kumma juttu, että taas "annetaan poikien (=Kärppien) pelata". Sitten joku vitun ohtamaa mussuttaa joka tilanteen jälkeen.
Studiossa laitettiin tähdistökentällisen maalivahdiksi Markkanen. Kaikki kunnia Markkaselle, mutta omasta mielestäni Karhunen on tämän kevään superstara.
Kun pitää kaivaa jokaisessa ketjussa sama asia esille. Sama kun sanois, että Toivola ei kyllä pärjäis noissa karkeloissa valmentajana. Nyt on nyt ja mennyt on mennyttä :)
Niinpä. HPK ehti jo vuonna 2006 ;)Tälle väitteelle haluais jo vähän perusteluja, mutta tuskin on tulossa.