Edit 2. KalPalle pisteet siitä, että lähdettiin sentään painimaan ja vaihtamaan iskuja typerien selkäänajojen ja muiden hölmöyksien sijaan.
Metri irti laidasta ja miehekäs selkääntaklaus vahingossa. Pitääkö noissa oikeasti jonkun siirtyä ihmisestä raajattomaksi eliöksi ennen kuin tulee penaltya? Eniten vituttaa se että totaalipaskat tuomarit jäivät vielä odottamaan diagnoosia tippuiko Kiiskiseltä sulka päästä. EDIT: lisätty sulkeet (Erityiskiitokset siitä ettei kukaan ole kaivannut taklattavan vastuuta.)
Eiköhän tuo ole jonkun kuopiolaisen nelisilmän oma mielipide, joka kirjoittaa noita uutisia. Tuskin on edes nähnyt peliä. Moni KalPa-kannattaja tuntuu pitävän Lukkoa niin pahana sikajoukkueena, että niiden on pakko ollut tehdä jotain väärää, jos kerran kalpalainen on loukkaantunut.
Itse odottaisin ennemmin pelikieltoa Salolle(?) joka hyppäsi vaihtoaitiosta tappelemaan ylimääräisenä miehenä.
Tuossa ylimääräisenä miehenä tappeluun tulemisesta tuskin voi oikeasti käydä pahasti vain Salolle.
Urhon hidastuksista olin näkevinäni Honkaheimon pudottavan kintaat millisekuntia aiemmin, molempien yhteisellä päätöksellä (ei Laaksokaan niin tyhmä ole että rupeasi seisoskelun jälkeen kyselemättä huitomaan). Hieno tuomio kuten paikalla olleetkin näyttävät totuutena kirjoittavan , "Laakso varmaan aloitti".
Miksi noita 2+2 piti ruveta jakamaan? Salo oli ainut kenelle se kuului. Lopuille kakkoset ja kiihkeimmille kympit.
Itse odotin vielä Allun lähtevän testaamaan Noroseen viikatteen terävyyttä, kyselemättä. Olisi nähty edes kerran tässä sarjassa jonkun ajavan lukon maalille.
KalPa sössi Kuukan vitosen aivan itse, Pesosen hyökkäyspään jäähyä ei lopun tapahtumat plussalle nosta mitenkään. Itse odotin viiden minuutin pyöritystä, ilman että Lukko pääsee vaihtamaan pelaajia ja kentien tasoitusmaalia.
KalPan yv:ssä Salminen hautoo liikaa ja yrittää jotain uskomattomia neliön läpi syöttöjä joilla ei edes onnistuessaan voiteta mitään.
Lukolta hienoja maaleja eikä mitään tuuripomppuja, eka olisi pitänyt Ahosen ottaa, muille ei mahtanut mitään.
Tänään jatketaan siitä mistä eilen jäätiin pelillisesti kauas. Tervetuloa Lukko-fanit Montun betonihotelliin!