Pe 25.3.2011 Lukko - KalPa, 5. puolivälieräottelu

  • 31 202
  • 145
Metri irti laidasta ja miehekäs selkääntaklaus vahingossa. Pitääkö noissa oikeasti jonkun siirtyä ihmisestä raajattomaksi eliöksi ennen kuin tulee penaltya? Eniten vituttaa se että totaalipaskat tuomarit jäivät vielä odottamaan diagnoosia tippuiko Kiiskiseltä sulka päästä. Erityiskiitokset siitä ettei kukaan ole kaivannut taklattavan vastuuta.

Kyllähän Kiiskisellä kävi tuossa paska tuurikin, kun kompastui itse ennen laitaa. Kuukka ei tuossa vaiheessa enää voinut pysähtyä, joten lopputulos oli sitten surullinen. Mutta jos Kiiskinen olisi ihan normaalisti laitaan asti päässyt, niin tuosta niitistä ei sen enempää puhuttaisi.
Toki Lukko on kuopiolaisten mielestä niin perkeleen iso ja paha sikajoukkue, että voitte vääntää tuostakin tahallisen jos siitä mielihyvän saatte, mutta en jaksa mihinkään pelikieltoihin tuosta silti uskoa.

EDIT:

Tuossa ylimääräisenä miehenä tappeluun tulemisesta tuskin voi oikeasti käydä pahasti vain Salolle.

Nyt meni kyllä ohi. Tuliko sieltä joku muukin vaihtoaitiosta. Vai mitä ajat takaa?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eiköhän tuo ole jonkun kuopiolaisen nelisilmän oma mielipide, joka kirjoittaa noita uutisia. Tuskin on edes nähnyt peliä. Moni KalPa-kannattaja tuntuu pitävän Lukkoa niin pahana sikajoukkueena, että niiden on pakko ollut tehdä jotain väärää, jos kerran kalpalainen on loukkaantunut.
Itse odottaisin ennemmin pelikieltoa Salolle(?) joka hyppäsi vaihtoaitiosta tappelemaan ylimääräisenä miehenä.
Ai sinäkö gloryhunteri olit tällä kertaa vaivautunut ihan hallille asti katsomaan peliä? En hirveästi huutelisi pelien näkemisestä mitään, jos itse on semmoinen luovuttaja paskahousu, ettei meni peliin vaikka lippu on jo ostettu, koska "ne häviää kuitenkin taas".

Ei mulla muuta.


Edit: olihan mulla sittenkin, jopa ihan itse ottelusta. Aika vakuuttava näytös Lukolta eilen. Ei tuo pelkästään KalPan huonoutta ollut. Vähän tulee nyt viime kevät mieleen, vastustaja kun saa oman pelinsä kulkemaan niin Virta on täysin aseeton. Lopun myllyt vähän turhat, mutta ihan hyvä että näitä runkopelaajia vituttaa hävitä.


Kiitokset muuten muutamille Lukko-faneille. Ihan kiva lukea suht puolueettomia kommenttaja tapahtumista eikä vain hirveää kiihkoamista siitä, kuinka iso paha KalPa aloitti kaikki tappelut ja filmasikin vielä. Osa teistä tuntuu olevan ihan hyviä voittajia.
 
Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Siis jos tästä pelistä jotain lisärangaistuksia kaivetaan, niin Kalpalle niitä sitten on tultava. Tämmöinen rikollisporukka täytyy pistää ojennukseen, ettei tuollaisia eilisen kaltaisia pelleilyjä tartte katsella jatkossa! Salolle veikkaan pelin kakkua ainakin, kun kerran meni tyhmyyksissään vaihtoaitiosta osallistumaan loppukähinöihin.

Noista kuopiolaisten loukkaantumisista niin Miettinen väänsi kinttunsa itse ja Kiiskiselle näitä nyt vaan tuntuu sattuvan, valitettavasti. Ei ole sattumaa, että mies on ottanut osumaa koko uransa. Päätä hiukan ylös ja opetellaan ottamaan niitä taklauksia vastaan.
 
Ai sinäkö gloryhunteri olit tällä kertaa vaivautunut ihan hallille asti katsomaan peliä? En hirveästi huutelisi pelien näkemisestä mitään, jos itse on semmoinen luovuttaja paskahousu, ettei meni peliin vaikka lippu on jo ostettu, koska "ne häviää kuitenkin taas".

Ei mulla muuta.

Kiehuuko?

Yhteenkään peliin en ole jättänyt menemättä, vaikka lippu olisi ostettu.

Maanantain peliin olisin saanut lipun, mutta jätin sen tarjouksen käyttämättä ja katsoin pelin telkkarista. Toki oli myös paska fiilis kahden hävityn pelin jälkeen, mutta suureksi osaksi sen takia, että jouduin vahtimaan tytärtäni, jota en vielä viitsi peliin viedä.

Hienoa kuitenkin huomata, että viestihistoriani jossain otteluseurantaketjussa (?) kiinnostaa Sinua niin kovasti. ilmeisesti ei hirveästi ole muuta elämää kuin KalPa ja Jatkoaika, joten sinähän varmasti olet käynyt jokaisen KalPan kotipelin katsomassa. Onnittelut siitä. Olet varmasti tosifani ja minä pelkkä gloryhuntteri. Tarjoan kaljat jos nähdään.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kertoo Rantasen osaamisesta ja uskalluksesta tällä saralla, jos et sitä ymmärtänyt.

Se ei kerro Rantasen osaamisesta ja uskalluksesta mitään, ei kannata kommentoida jos ei tiedä. Puhuin yleisellä tasolla, jos pelaa miesten joukkueessa, kohdellaan kuin miestä.

Muistan vielä niin helvetin hyvin mikä itku täällä oli kun Toporowski aikanaan koulutti Petrelliä kun Petrell oli sentään juniori. Pysykööt poissa peleistä jos kestä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kunnon meininki tässä sarjassa, kun asemia haetaan kaukalossa ja keskustelupalstoilla.

Tuo Rantanen/Pesonen vs Junnu väännöissä huvittaa se miten vaikea nykyään on kunnon myllyjä saada aikaan kun pitää ensin katsella kaverin henkkarit, ettei liian nuoren kanssa ala vääntämään. Tämän jälkeen on suhteutettava omat pistemäärät siihen saako vastapäisen kaverin kanssa alkaa tappelemaan ...

Paljon pelejä vaan kaikkii sarjoihin ja väsyneitä jalkoja välieriin =)

Se ei kerro Rantasen osaamisesta ja uskalluksesta mitään, ei kannata kommentoida jos ei tiedä. Puhuin yleisellä tasolla, jos pelaa miesten joukkueessa, kohdellaan kuin miestä.

Muistan vielä niin helvetin hyvin mikä itku täällä oli kun Toporowski aikanaan koulutti Petrelliä kun Petrell oli sentään juniori. Pysykööt poissa peleistä jos kestä.

Olen vaan yrittänyt sanoa tuosta "junnu"-tilanteesta jo monasti että mitenkä Rantanen siis onnistui saamaan Kukkosen kaverikseen tuossa tilanteessa kun kentällä olisi ollut tähän hommaan paljon parempiakin tarjokkaita? En minä sitä ala kieltämään etteikö Kukkonenkin tätä saisi hoitaa mutta miksi juuri viidestä vaihtoehdosta hän?

Eilisessä pelissä taas lopussa kaikki löyti halaus kaverinsa joten silloin sattuu pariksi kuka sattuukaan, mutta tuossa Rantasen haussa ei ollut muita pareja kuin suuri ja mahtava Rantanen vs. Mikkis Kukkonen.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Olen vaan yrittänyt sanoa tuosta "junnu"-tilanteesta jo monasti että mitenkä Rantanen siis onnistui saamaan Kukkosen kaverikseen tuossa tilanteessa kun kentällä olisi ollut tähän hommaan paljon parempiakin tarjokkaita? En minä sitä ala kieltämään etteikö Kukkonenkin tätä saisi hoitaa mutta miksi juuri viidestä vaihtoehdosta hän?

Niin, laitetaan nyt tähänkin ketjuun. Kangasmäen ja Pakarisen nyrkkeily aloitti tuon tilanteen. Jos Anssilla oli Kukkosen sijasta paljon parempiakin tarjokkaita, niin olisiko se mielestäsi ollut jäällä olleista Salminen, Riekkinen vai Kauppinen?

EDIT. Niin no joo, en ottanut huomioon, että Kuukka tai joku tuomareista olisi voinut pärjätä...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olen vaan yrittänyt sanoa tuosta "junnu"-tilanteesta jo monasti että mitenkä Rantanen siis onnistui saamaan Kukkosen kaverikseen tuossa tilanteessa kun kentällä olisi ollut tähän hommaan paljon parempiakin tarjokkaita? En minä sitä ala kieltämään etteikö Kukkonenkin tätä saisi hoitaa mutta miksi juuri viidestä vaihtoehdosta hän?

Eiköhän eilisen perusteella jo voida lopettaa nuo kitinä Kukkosen tappeluhaluttomuudesta. Nimenomaan tämä "junnu" Kukkonen aloitti eilen tuon tappelujen sarjan, vaikkei lopulta itse edes sen enempää tapellut, eikä jostain käsittämättömästä syystä saanut edes rangaistusta koko jupakan alullepanijana. Kukkoselta voisi kysyä: "Miksi juuri Petruzalek?". Tokihan vastauksen tuohon tietävät kaikki, muttei tällä kertaa onnistunut kuitenkaan aikeissaan.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Eiköhän eilisen perusteella jo voida lopettaa nuo kitinä Kukkosen tappeluhaluttomuudesta. Nimenomaan tämä "junnu" Kukkonen aloitti eilen tuon tappelujen sarjan, vaikkei lopulta itse edes sen enempää tapellut, eikä jostain käsittämättömästä syystä saanut edes rangaistusta koko jupakan alullepanijana. Kukkoselta voisi kysyä: "Miksi juuri Petruzalek?". Tokihan vastauksen tuohon tietävät kaikki, muttei tällä kertaa onnistunut kuitenkaan aikeissaan.

Petruhan ei lähtenyt jo aiemmin hitaille sikailtuaan Salon kanssa vaikka Salo itsekin mikkihiirenä tätä kyseli.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, laitetaan nyt tähänkin ketjuun. Kangasmäen ja Pakarisen nyrkkeily aloitti tuon tilanteen. Jos Anssilla oli Kukkosen sijasta paljon parempiakin tarjokkaita, niin olisiko se mielestäsi ollut jäällä olleista Salminen, Riekkinen vai Kauppinen?

EDIT. Niin no joo, en ottanut huomioon, että Kuukka tai joku tuomareista olisi voinut pärjätä...

Merkillistä, itse rekisteröin eri kavereita silloin kentällä. Ehkä otin ehkä en mut en ollut niin sikakännissä kuitenkaan..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Petruhan ei lähtenyt jo aiemmin hitaille sikailtuaan Salon kanssa vaikka Salo itsekin mikkihiirenä tätä kyseli.

Ja minkähän ihmeen takia Petru lähtisi jonkun Salon (tai Kukkosen) kanssa painimaan? Tuon tason pelimiehen ei näissä peleissä todellakaan kannata lähteä selvästi matalamman profiilin kavereiden kanssa hippasille. Runkosarjassa Petru suhteellisen lyhytpinnaisena olisi varmasti lähtenytkin, mutta tällä kertaa teki ainoan oikean ratkaisun, eikä lähtenyt provoihin mukaan.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Jos Anssilla oli Kukkosen sijasta paljon parempiakin tarjokkaita, niin olisiko se mielestäsi ollut jäällä olleista Salminen, Riekkinen vai Kauppinen?

Älä kehtaa. Kentällä oli Kukkosen aikaan aivan eri miehet, kuin sinun luettelemat mikkihiiret.

Edit. Näköjään Brent Sapergiakin huomasi saman.
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Petruhan ei lähtenyt jo aiemmin hitaille sikailtuaan Salon kanssa vaikka Salo itsekin mikkihiirenä tätä kyseli.

Niin, koko pelin Salo antoi keppiä Lukon pelaajille ja suu kävi enemmän kuin kädet. Salon tehtävänä oli selvästi hiillostaa Lukon avainpelaajia (mikä toki on hänen duuniaan) ja onnistuikin siinä. Ei kuitenkaan toivotulla tavalla. Lopulta hänen oma vati meni nurin, kun hän hyppäsi vaihtoaitiosta kentälle rähinöimään.

Ja tosiaan, Salo oli aikansa aloittava osapuoli tuossa Petrunujakassa. Tuskin teidänkään "Supersakari" lähtisi mukaan jonkun meidän Jasun kanssa vastaavassa tilanteessa.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Älä kehtaa. Kentällä oli Kukkosen aikaan aivan eri miehet, kuin sinun luettelemat mikkihiiret.

Tarkistin vielä kertaalleen koko vihellyksen jälkeisen tilanteen boksilta 23 Salminen - 15 Riekkinen - 18 Pakarinen - 40 Kukkonen - 6 Kauppinen. On kyllä tarkastettavissa urhon ja nelosen koosteistakin. Jos tässä joku "mies ja paita ei täsmää" -salaliitto on niin sitten myönnän olevani väärässä.

Keitäköhän muita KalPa-pelaajia kyseisessä tilanteessa mahtoi olla?
Voiko kalakukkoon sekoittaa jotain vai johtuuko tämä vänkääminen siitä uudesta tuopintäyttöjärjestelmästä? ;)
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Tarkistin vielä kertaalleen koko vihellyksen jälkeisen tilanteen boksilta 23 Salminen - 15 Riekkinen - 18 Pakarinen - 40 Kukkonen - 6 Kauppinen. On kyllä tarkastettavissa urhon ja nelosen koosteistakin. Jos tässä joku "mies ja paita ei täsmää" -salaliitto on niin sitten myönnän olevani väärässä.

Keitäköhän muita KalPa-pelaajia kyseisessä tilanteessa mahtoi olla?
Voiko kalakukkoon sekoittaa jotain vai johtuuko tämä vänkääminen siitä uudesta tuopintäyttöjärjestelmästä? ;)

Asia on sitten loppuunkäsitelty. Pistän oman sekoiluni tämän tuoppisysteemiin piikkiin, perkele nyt kerkeää erätauon aikana kevyesti tuplat ottamaan niin silmät ei pysy enää samalla kanavalla.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Tarkistin vielä kertaalleen koko vihellyksen jälkeisen tilanteen boksilta 23 Salminen - 15 Riekkinen - 18 Pakarinen - 40 Kukkonen - 6 Kauppinen. On kyllä tarkastettavissa urhon ja nelosen koosteistakin. Jos tässä joku "mies ja paita ei täsmää" -salaliitto on niin sitten myönnän olevani väärässä.

Keitäköhän muita KalPa-pelaajia kyseisessä tilanteessa mahtoi olla?
Voiko kalakukkoon sekoittaa jotain vai johtuuko tämä vänkääminen siitä uudesta tuopintäyttöjärjestelmästä? ;)

Kai meidän täytyy sitten mennä Sapergian kanssa optikolle käymään :)
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt meni kyllä ohi. Tuliko sieltä joku muukin vaihtoaitiosta. Vai mitä ajat takaa?
Niin meinasin vaan kommenttiin "ennemmin Salolle pelikieltoa" että itse näen ainakin huomattavasti vaarallisemmaksi tilanteeksi Kiiskisen selästä taklaamisen kuin Salon hyppäämisen kentälle ylimääräisenä ottamaan turpaan.

Sikäli naurettava tuo miten ns. "vaarattomasta tilanteesta" voit saada penaltya kun sitä ei saa vastustajan telomisestakaan.

Eihän Kiiskiselle sattuisi mitään jos ottaisi mallia vaikkapa Janne Laakkosesta, miten tilanteisiin meinataan mennä eikä mennä.

Mitä Laakkonen tekee kesäisin? Jatkaa hyvin sujunutta surffikautta...
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Niin meinasin vaan kommenttiin "ennemmin Salolle pelikieltoa" että itse näen ainakin huomattavasti vaarallisemmaksi tilanteeksi Kiiskisen selästä taklaamisen kuin Salon hyppäämisen kentälle ylimääräisenä ottamaan turpaan.
Ei ainakaan mun osalta ole kyse mistään vaarallisuudesta. Kai sen nyt tyhminkin tajuaa, että siinä ei ole mitään vaaraa, jos joku Salo tulee kentälle ylimääräisenä. Olen vain kuvitellut, että tällaisissa tilanteissa tulee aina automaattisesti seuraus. Täytyy varmaan käydä kyselemässä sääntöketjussa.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Olen vain kuvitellut, että tällaisissa tilanteissa tulee aina automaattisesti seuraus. Täytyy varmaan käydä kyselemässä sääntöketjussa.

"562 – PELAAJIEN LÄHTEMINEN PELAAJAPENKILTÄ TAI RANGAISTUSAITIOSTA
d) Ensimmäiselle kiistan aikana pelaaja- tai rangaistuspenkiltä lähtevälle pelaajalle tuomitaan:
• Kaksinkertainen pieni rangaistus + Pelirangaistus käytöksestä (2’+2’+PRK)"

Tällä kertaa tuli 2+2.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Mainittakoon säännöistä vielä se, että tappelun aloittajalle tulee tuomita ottelurangaistus. Kaudesta 2009-2010 lähtien kurinpitokäytännössä on pääasiassa sovellettu ko. sääntöä siten, että se koskee ns. ei-spontaaneja tappeluita. Tässä pelissä sekä Laaksolle että Pesoselle tuomittiin tappelun aloittamisen merkiksi 2+5+20prk, mikä tarkoittaa, että tappelut tulkittiin spontaaneiksi pelitilanteesta alkaneiksi tavanomaisiksi tappeluiksi.

Henkilökohtainen mielipide on se, että voitaisiin mennä tässä KHL:maisempaan käytäntöön, jossa muistaakseni viidestä nollaan min ennen loppua aloitetusta tappelusta tulee aina OR.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös