Huttunen lisättäköön listaan, mutta ittellä on tossa miedompien virvokkeiden lisäksi Glenfiddichin Reserve Caskia litran pottu.Jorma ja Valdemar ovat aika hyviä valintoja, jos haluaa hintalaatusuhteelle vastinetta
Huttunen lisättäköön listaan, mutta ittellä on tossa miedompien virvokkeiden lisäksi Glenfiddichin Reserve Caskia litran pottu.Jorma ja Valdemar ovat aika hyviä valintoja, jos haluaa hintalaatusuhteelle vastinetta
Ei. Ihan hyvin on pelannut, mutta ei Lukolla kuitenkaan ole vieläkään sellaista maalivahtia mihin Raumalla on kautta historian totuttu.Ei tuo Lukon molari vakuuta. Onko ollut noin surkea koko alkukauden?
Ihan kuin Vellu olisi sanonut "Vittu sa oot huono tuomari" tms. Sita ei kestanyt
Aika paljon on peliä jäljellä et äläs nyt vielä sano mitään..Häviääkö ässät ikinä kotona perjantaisin tai lauantaisin, tuntuu että ei. Tähän olis hauska saada tilastoja jostain.
Ok, eka peli minkä Lukolta tällä kaudella näen. Ortiota vaan rahalla Raumalle.Ei. Ihan hyvin on pelannut, mutta ei Lukolla kuitenkaan ole vieläkään sellaista maalivahtia mihin Raumalla on kautta historian totuttu.
sieluni silmin jo näen kuinka tuomararaportissa lukee "Savinainenkin soitti suuta ja haukkui huonoksi tuomariksi, vaikka minä huono olenkin, niin ei sitä minulle tarvitse kertoa".Ihan kuin Vellu olisi sanonut "Vittu sa oot huono tuomari" tms. Sita ei kestanyt
Ei se mistään Ortiosta parane. Eikä tuohon uutta maalivahtia hankita, eikä edes tartte.Ok, eka peli minkä Lukolta tällä kaudella näen. Ortiota vaan rahalla Raumalle.
Juu ei ollu tarkotuksena kritisoida ulosajoa, kunhan sattui vaan silmään ja piti huvittuneena raportoida. Välillä rapatessa roiskuu.Noilla Savinaisen sanoilla ja mailan hakkaamisilla lentää pelistä pihalle satavarmasti vaikka olisi meikän mummo tuomarina.
Vellun pinna oli lyhyempi kuin 6-vuotiaalla.
Ässät-Lukko 2-0 ensimmäisen erän jälkeen. Ässien hallintaa parin-kolmen alkuminuutin jälkeen. Hiukan liian iso ero mun mielestä siihen mitä kaukalossa nähtiin, mutta maalintekopelihän tämä on.
Sinne se nopea peli alkaa valumaan kun menit perkele ja jinxasit!Maalihan se oli joskus viisi minuuttia sitten
Jatkoaika pois alta saman tienKouvolassa pelattiin 5 min extraa
Hyvä päivä tuomareilla Kouvolassa. Ammattilaisia kun ovat.