Mainos

Pe 25.10.2024 Otteluseuranta (Liiga)

• 13 397
  • 414

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tuo Lukon molari vakuuta. Onko ollut noin surkea koko alkukauden?
Ei. Ihan hyvin on pelannut, mutta ei Lukolla kuitenkaan ole vieläkään sellaista maalivahtia mihin Raumalla on kautta historian totuttu.

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Lännen Kiekko, Panelian Raikas
Ihan kuin Vellu olisi sanonut "Vittu sa oot huono tuomari" tms. Sita ei kestanyt
sieluni silmin jo näen kuinka tuomararaportissa lukee "Savinainenkin soitti suuta ja haukkui huonoksi tuomariksi, vaikka minä huono olenkin, niin ei sitä minulle tarvitse kertoa".

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässät-Lukko 2-0 ensimmäisen erän jälkeen. Ässien hallintaa parin-kolmen alkuminuutin jälkeen. Hiukan liian iso ero mun mielestä siihen mitä kaukalossa nähtiin, mutta maalintekopelihän tämä on.

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Lämsä, sä oot ihan poika vielä.

Kekkos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noilla Savinaisen sanoilla ja mailan hakkaamisilla lentää pelistä pihalle satavarmasti vaikka olisi meikän mummo tuomarina.

Vellun pinna oli lyhyempi kuin 6-vuotiaalla.
Juu ei ollu tarkotuksena kritisoida ulosajoa, kunhan sattui vaan silmään ja piti huvittuneena raportoida. Välillä rapatessa roiskuu.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät-Lukko 2-0 ensimmäisen erän jälkeen. Ässien hallintaa parin-kolmen alkuminuutin jälkeen. Hiukan liian iso ero mun mielestä siihen mitä kaukalossa nähtiin, mutta maalintekopelihän tämä on.

Samoin nähtiin. Yllättävän varovaista ajoittain Ässien peli. Pudotettiin normaalia herkemmin keskialueen träppiin ja luovuttiin kiekosta kovin helpolla ajoittain.

Lukkokin tuntui heittävän pitkiä herkemmin kuin yleensä (en ole kaikkia matseja Lukolta toki nähnyt.)

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Hyvä päivä tuomareilla Kouvolassa. Ammattilaisia kun ovat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy