Tuntuu vaan että liikaa annetaan tasoitusta jäähyillä ja veskalla. Ulosajot varsinkin vähän liikaa.KalPa suvereeni 5-5 -pelissä. Katsotaan, jos olisi jäähyt vähitellen tässä.
Ketjussa ei puhuta tuomareista, joten ei muuta.
Noo, ottaisit koska vaan omaan joukkueesi. Vai kuinka?Eemeli Suomi... Kaksi sanaa rottailun synonyymiksi.
Hakemus Liigalle vetamaan, vitosen viesti ja koko illan tulee!Hei, jos Liiga kutsuu tuomareitaan ammattilaisiksi, en yhtään epäile, ettemmekö voisi kutsua meitä ammattilaiskommentoijiksi
Enkö mä olekaan ainoa jolle tästä maksetaan?Hei, jos Liiga kutsuu tuomareitaan ammattilaisiksi, en yhtään epäile, ettemmekö voisi kutsua meitä ammattilaiskommentoijiksi
Ei kumoa sitä, etteikö voisi olla rotta.Noo, ottaisit koska vaan omaan joukkueesi. Vai kuinka?
Hyvia statseja Wisehockeylta, lampokartta kertoo paljon. Ihanaa saatanaPakkohan tuosta Savinaisesta on tykätä, vaikka tapparalainen onkin. On vaan niin rautaa koko ukko, ja korvien väli myös.
Eiks ammattilaisille pitäis maksaa?Hakemus Liigalle vetamaan, vitosen viesti ja koko illan tulee!
Ei kumoa sitä, etteikö voisi olla rotta.
Jotain Averya lukuunottamatta lähes kaikki rotat todella arvostettuja omassa joukkueessaan.
Käsittääkseni täällä maksetaan kaikista laadukkaista kommenteista. Olen vakavasi harkinnut, että voisin itsekin kirjoittaa joskus sellaisen.Enkö mä olekaan ainoa jolle tästä maksetaan?
Emmää kyllä Savinaista tapparalaiseksi nimeäisi. Kiven miehiä.Pakkohan tuosta Savinaisesta on tykätä, vaikka tapparalainen onkin. On vaan niin rautaa koko ukko, ja korvien väli myös.
Kyllä. Ihanaa saatana, never forget! Hieno ukko.Pakkohan tuosta Savinaisesta on tykätä, vaikka tapparalainen onkin. On vaan niin rautaa koko ukko, ja korvien väli myös.
Että ottaisinko Eemeli Suomen?Noo, ottaisit koska vaan omaan joukkueesi. Vai kuinka?