Suomi on aika pehmeä. En ole ennen ees huomannut, että on noin kova poika kaatumaan.Talaja, SÄ OOT NIIN PEHMEE!
Täysin samanlainen tilanne jäi teiltä viheltämättä, kun Matinpalo veti. Silmät päähän. Linja molemmille sama, Talajan temppu ei mennyt enää läpi.Ikonen ei onneksi taklannut Heimosalmen päätä, että saatiin Talaja jäähylle...
???????????
Minä ajelin 70km/h kotia kohti iltapäivällä vaikka kelikin jo parani. On mulla riski auto kun jaksaa vetää heleposti n. 15 autoa perässä.Kerkesin kotiin. Vitunmoista ylinopeutta piti ajella himaan.
Heimo jarrutti ja koitti kääntyä karvaaja perässään, ei Ikonen paljon voinut tuossa.Vittu mitä paskaa. Ipan laitataklaus ei mitään ja Talaja vähän painii ja heti jäähhy
Ihan turhaa itkua nyt. Tuomarit oli hyviä. Molemmilta jäi yksi selkäpuolelta tullut taklaus viheltämättä. Talajan jäähyn syynä olisi voinut olla poikittaisen sijasta tyhmyys.Tuomarit kyllä pelaa taas hyvin ipalle.
Talaja! Oon huolissani susta, oot niin pehmee nykyään! Oot niin pehmee!
Missä Kalpan jäähy?
Turha poikkari kun kiekko oli jo maalissa.
Onko Lukko voittanut yhtään peliä Heshkan hankinnan jälkeen?
Ehkä se on K-18-matskua?
Talajalle tulee pelikieltoa.Miten tuo Suomi on ikinä oppinut luistelemaan?
Mulle meinas töistä kotiin tullessa jokin nuori tyttönen ajaa famari-Volvonsa mun peräkontista sisään. Tuli pulkkana pientareelta vierelle.On mulla riski auto kun jaksaa vetää heleposti n. 15 autoa perässä.
Katsoitko vahingossa peiliin?Tyhmät provot voit jättää sinne sun hiekkalaatikolle.
Ai tää oli taas sellainen, missä vastustaja yksinkertaisesti vaan luistelee Ilves-pelaajaa päin, eikä Ilves-pelaaja voi mitään :(Heimo jarrutti ja koitti kääntyä karvaaja perässään, ei Ikonen paljon voinut tuossa.