Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Voi saatana. Kapteeni sivussa ja Manelius kentällä. Tähän tais kaatuu tää matsi. Onneksi en kerinnyt laittaa sitä ptikävetoa, mitä meinasin. Btw. onkohan Hahl taas kapteeni?
Jahas, savolaiset sukujuuret omaavat Jokerikannattajat täällä jo ovat mukavasti provovauhdissa. Se stadilaisten joukkuehan on tunnetusti HIFK. Hienoa, että on tunnelmaa jo tässä vaiheessa päivää!
Paremmaltakin voisi näyttää. Viitanen sai katsomokomennuksen hyvän pelin jälkeen. Koskinen saa jatkaa pahasta mokastaan huolimatta. Viitasen paikan ottaa Auvitu, joka kyllä pörrää hyvin mutta tekee ajoittain virheitä. Okei, sama pätee jossain määrin Vataseenkin mutta Samin kohdalla pörräys on älykästä ja super-Sami tekee tehojakin useasti.Hyvältähän nuo näyttävät
Suomi-Salamahan voisi vaikka kertoa mitkä viestit tässä ketjussa on provoamista ?
Tähän muutokseen sammui mun toivonkipinä tän matsin osalta. Pistekin omaan laariin on hyvä.
Jahas, savolaiset sukujuuret omaavat Jokerikannattajat täällä jo ovat mukavasti provovauhdissa. Se stadilaisten joukkuehan on tunnetusti HIFK. Hienoa, että on tunnelmaa jo tässä vaiheessa päivää!
Kihelmöinnillä odotan Rudin ja Jonnen kohtaamista. Luonnollisesti uskon JYPin kotivoittoon, joten siksi odotusarvot pelin suhteen ovat nyt tuossa.
Olen nyt ihan sekaisin, en enää itsekään tiedä mistä olen. Jonkun mielestä olen vantaalainen, joku tykkää että olen Keravalta, jonkun mielestä taas Helsingin lähiöstä.Jokerifanit puolestaan ovat köyhiä lähiöiden kasvatteja ja jotain vantaalaisia.
Siinä JYP:n kokoonpano
Louhivaara-Hytönen-Hubacek
Junttimaisinta mitä tiedät-topiciin tämä maalibiisi!...
Sydäntä lämmittää kun maalibiisillämme on toivottu vaikutus vastustajan kannattajiin!Tuota kautta hengen päälle saadessaan tulemme kuulemaan useaan otteeseen sitä helvetin raivostuttavaa maalilaulua. Oijoijoi-oijojojoi-ojoijoijoijoijoijoijoijoi! Herra varjele mikä renkutus.
Eikös nää savolaiset oo just kovimpia "En gång IFK, alltid IFK"-tyyppejä? Jokerifanit puolestaan ovat köyhiä lähiöiden kasvatteja ja jotain vantaalaisia.
Mitä tulee Jaken spedeilyyn, niin toivottavasti sitä nähdään tänään ;) Olkoonkin, että välillä hieman huvittaa katsomon hänelle antama huomio, on viime aikoina ollut aika selvää, että Jyväskylässä tämän "henkien taistelun" on vienyt jos ei katsojat niin ainakin joku aivan muu kuin Jarkko itse tai Jokerit. Tällä kaudella on jo nähty tilanne, jossa JYP sai virtaa ko. spedeilystä ja yleisön reaktiosta tilanteessa, jossa Jokerit itse asiassa kontrolloi peliä varsin hyvin. Jotenkin tuntuu siltä, että tänään saa jälleen kerran ego yliotteen miehestä, mikä hyödyttää kotijoukkuetta.
Sydäntä lämmittää kun maalibiisillämme on toivottu vaikutus vastustajan kannattajiin!
Aika jännä, että tuskin yksikään jokerifani uskoo omiensa voittoon tänään.
Pihlman toivottavasti järkyttää Jokereiden fanien herkkiä mieliä olemalla tänään todella hyvä!
Aika jännä, että tuskin yksikään jokerifani uskoo omiensa voittoon tänään. Ihan varmasti tulee tasainen peli ja molemmilla on omat paikkansa ottelun aikana, siksi vähän ihmetyttää tuo pessimismi.
Kerta kaikkiaan uskomatonta, että Manelius menee nokkimisjärjestyksessä Kivistön edelle. Kivistö on pelannut lähes jokaisen pelin paljon paremmin kuin tämä ikuinen lupaus. Ja sitten häntä kiitetään laittamalla hänet Mestikseen ja todennäköisesti istuu katsomossakin loppukauden. Westerlund & co. hävetkää oikeasti.
Useimmilla herättänee enemmän myötähäpeää kuin raivoa ;)
Piti käydä ihan youtubesta kuuntelemassa maalibiisi ja komeasti oli pöllitty Top Gunista riffi, jonka päälle oli keksitty Bogart Co. tyyliset sanat JYPiin liittyen. Toisen kerran kun kuunteli niin olin vielä vakuuttuneempi, että kappale on tehty C´mon tepsiä kuunnellen. Tosin laulaja häviää aika selvästi Ressulle.
Ei taideta puhua tuosta punainen musta valkoinen biisistä vaan Bobmaali-tyylisestä oijoijoioijojojoi
Tämä selvä, laitoin vain hakuun JYP maalibiisi ja sitä puna, musta,valkoistahan vain tarjottiin tietämättömälle. Täytyy sanoa, että erikoinen valinta on nykyinenkin maalibiisiksi, mutta jokainen tyylillään.