Nopealla laskulla 15-19, eli ei kovin huono.Paljonkohan Kärpillä on tehtyjen ja päästettyjen maalien suhde kolmoserissä? Aika vitun paska sanon mä.
Nopealla laskulla 15-19, eli ei kovin huono.Paljonkohan Kärpillä on tehtyjen ja päästettyjen maalien suhde kolmoserissä? Aika vitun paska sanon mä.
Vielä kun ketjuun saisi laiturin joka mättää kovalla prosentilla maaleja paikoistaEi jumalauta missä tikissä toi Ramstedt on. Ihan peto tuolla kentällä. Herran jestas.
Ei ole erottunut Zalewski mitenkään joukosta. Itse asiassa ei edes Ilveksen ykkösketju. Ihan tasaisesti Ilves taistelee jokaisella ketjulla.
On kyllä todella löysää tuo Kerhon peli. Jäähykin tuli ihan turhasta tilanteesta. Hyökkääjä olisi voinut kuskata kiekon pois alueelta mutta päättikin tiputtaa alas pakille. No Schira varomaton ja kiekko riistettiin pois. Sitten mukavat hölmöilyt päälle.Ihan turhaan tekee HPK Lassilasta sankaria, kun ite pelaa vaan helvetin lepsua paskaa ja lähteneet mukaan tuohon TPS:n hölköttelyyn.
Eli mielestäsi poikkarilla saa lyödä kun kaveri nopeampi?Ei jeesus mikä sukeltaja tää Spina.