Kysytaanpa uusiks, kun meni edellinen ohi. Miten Zalewski ja Ilveksen ykkosketju on pelannut?
Ei ole erottunut Zalewski mitenkään joukosta. Itse asiassa ei edes Ilveksen ykkösketju. Ihan tasaisesti Ilves taistelee jokaisella ketjulla.
Kysytaanpa uusiks, kun meni edellinen ohi. Miten Zalewski ja Ilveksen ykkosketju on pelannut?
Vaikka me rupusakki ollaankin niin ei kai sitä meille tarvi tulla kertoon.
Aika perus pelii. Ei oo tehnyt mitään hyvää, mut ei mitään huonookaan. Puolustuspäässä ollut vuoren varma.[/QUOTE.]
Ihan turha vaiva näemmä- - -.
Millon Sportin peli jatkuu?
Edit. Tomek sammutti sähköt.
Minuutin parin sisälläMillon Sportin peli jatkuu?
Mun mielestä kausi on niin alussa ja monen joukkueen peli epätasaista, että aika vaikea vielä sanoa kenen pitäisi kenetkin voittaa. Ehkä se on totta, että kaikkien pitäisi voittaa Sport (anteeksi, mutta rakennuskausi jne), mutta muuten aika tasaista tuo on ollut jo monena vuotena. Mun mielestä Liigan hienoin juttu - kuka vaan voi voitta kenet vaan, marginaalit lopulta pienet.En käytä termiä rupusakki. Mutta tottahan se on, että esimerkiksi juuri Ilves (jolle tänään saatateen hävitä) ja Pelicansa (jolle on jo kaksi kertaa hävitty) ovat joukkueita jotka SaiPan pitäisi jättää taakseen runkosarjassa. Tällä menolla sija 10 alkaa taas olemaan mestaruus niin kuin vanhoina "hyvinä" aikoina.
Tulee Rinteelle vielä vilu puseroon.