Olen kuuluisa pelkkien totuuksien kirjoittelijaHienoa nähdä kerrankin värilasitonta kirjoittelua otteluseurannassa!
Janne Tavi ja maaliin osuminen playoffeissa on kahtena edellisenä kautena ollut harvinaista herkkua!
Olen kuuluisa pelkkien totuuksien kirjoittelijaHienoa nähdä kerrankin värilasitonta kirjoittelua otteluseurannassa!
Janne Tavi ja maaliin osuminen playoffeissa on kahtena edellisenä kautena ollut harvinaista herkkua!
Sen alapuolelta ne kampituksia. NHL:ssä mailan sijainti ratkaisee eli jos se on vastusjassa kiinni niin se on jäähy.Mikäs maaginen raja se polvi on? Ton kommentin perusteella sais vetää kamppeja aika hyvin. Eikös NHL:ssä koukkujen peruste ole se mailan asento eikä korkeus?
Torstilla on usein tuollainen semivittuileva tyyli. Asiaa puhuu, mutta jää sellainen wtf -fiilis! Tämä siis kunnianosoituksena arvon kirjoittajalle.Hienoa nähdä kerrankin värilasitonta kirjoittelua otteluseurannassa!
Janne Tavi ja maaliin osuminen playoffeissa on kahtena edellisenä kautena ollut harvinaista herkkua.
Kompuroi omiin jalkoihinsa ja hädin tuskin hipaisi laitaa.Nyt kaadettiin kiekoton Suomela ja liuku vielä aika vauhdilla päätylaitaan.
Yonkmanin tökkimishalut loppui Kankaanperän edessä. Phahhah!
Yonkmanin tökkimishalut loppui Kankaanperän edessä. Phahhah!
Hah... laseja on eri värisiäKompuroi omiin jalkoihinsa ja hädin tuskin hipaisi laitaa.
No näinhän mä juuri sanoin.Hah... laseja on eri värisiä
Vienyt Haatajaa 100-0Olkinuora ottanut jymyjuomaa, melkoinen muuri.
Ja Luodon pitaisi noita nimenomaan kaivaa voitoiksi. Nenonen toisi erilaisia vahvuuksia mutta olisi varsinkin tuolla lentokentalla arvokas.Luoto vois ottaa poppariosastolta paikan ens matsiin. Ei vaan valitettavasti riitä tällä hetkellä. Häviää jokaikisen kamppailun
Onko sillä mikkemokke jan erik åstenilla myös ärrävikakin? Ei ole kyllä kaverilla käynyt tuuria lainkaaan geenipoolissa.