Pe 23.1.2015 Kärpät - HPK

  • 29 790
  • 250

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Itse olen pelannut maalissa lainavarusteilla, eikä siinä ollut sen kummempaa. Onneksi kärppiä ei voi syyttää tästä HPK:n varustefarssista. Ihmettelen suuresti miksi HPK lensi Ouluun niin myöhään, ja miksi niitä puuttuvia varusteita ei saatu Ouluun seuraavalla lennolla? Ihme sähläämistä kaiken kaikkiaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kyllähän Kerhon olisi myös pitänyt matkustaa Ouluun riittävän ajoissa, että olisi ollut jotain tehtävissä.
Ei voi aina kaataa kaikkiea muiden niskaan.

Taidat olla harvinaisen kujalla? 'Vai oletko mahdollisesti Liigan palkkalistoilla?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Aika hyvin nämä erikoiset sattumukset tapahtuvat Kärppien peleissä. Göteborgin CHL-peli oli oma lukunsa, muutama vuosi sitten kotipeli HIFK:tä vastaan siirrettiin paskatautiepidemian vuoksi, ja vuosituhannen alussa juuri Kerhoa vastaan pelattiin Raksilan sumussa, kun jäähdytyslaitteet ei toimineet tjsp.

No nyt ne meinaa kuitenkin aloittaa. Olen samaa mieltä monen muun kanssa että ei tänään olisi pitänyt pelata.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Loukkaantuu kamojen takia? Mitä ihmettä, ei kai nyt sentään? Itsekin olen mokkena pelannut ja vaikea kuvitella tuollaista.
Niin olen minäkin ja kehotan miettimään että kamat ovat Iiiro Tarkin ja Aleksi Hillin mitat 189cm ja 177cm. Saros ja Järvinen 179cm molemmat. Väljissä kamoissa hosuminen on vaarallista ja luulisi sinunkin sen tietävän.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Itse olen pelannut maalissa lainavarusteilla, eikä siinä ollut sen kummempaa. Onneksi kärppiä ei voi syyttää tästä HPK:n varustefarssista. Ihmettelen suuresti miksi HPK lensi Ouluun niin myöhään, ja miksi niitä puuttuvia varusteita ei saatu Ouluun seuraavalla lennolla? Ihme sähläämistä kaiken kaikkiaan.

Missä sarjassa? Toi maskikin on todella mukava jos on pieni tai iso.

Ja siinä toinen...Kerhon pitäisi siis lähtee liikenteeseen esim. edellisenä iltana ihan vaan sen takia jos Finnair hukkaa kamat huitsin vidduun?
 

poppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Kerhon olisi myös pitänyt matkustaa Ouluun riittävän ajoissa, että olisi ollut jotain tehtävissä.
Ei voi aina kaataa kaikkiea muiden niskaan.
Ei ole siitä kysymys, vaan joustavuudesta. Pelipäiviä kyllä olisi.Mitä tarkoitat riitävän ajoissa? Normikoneella, kuten aina lennettiin.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Heitetään nyt klassinen. Peliä ei voi siirtää, koska Kärpät. Veikkaan, että toisinpäin tilanne olisi aivan toinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin olen minäkin ja kehotan miettimään että kamat ovat Iiiro Tarkin ja Aleksi Hillin mitat 189cm ja 177cm. Saros ja Järvinen 179cm molemmat. Väljissä kamoissa hosuminen on vaarallista ja luulisi sinunkin sen tietävän.

Kyllä ne kamat saa aika mukavasti viritettyä kullekin sopiviksi. Varmasti tuntuvat aluksi oudoilta, mutta ei se mitään loukkaantumisia sentään selitä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Noni, johan se oikea syyllinen tähän farssiin löydettiin 7. sivulla.

Siellä tehdään maalejakin.
 

Ralph

Jäsen
Zach Hamill näyttäisi kentällä olevan, eli jostain on varusteet hänellekin taiottu.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Hyvät on lainamailat olleet tähän mennessä, Kerho teki alle kymmeneen minuuttiin yhtä monta maalia kuin viime peleissä varsinaisella peliajalla. Saataisiinko nuo mukaan?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Mitä???? Oletko Liigalla duunissa? Ne matkustaa sinne just tarpeeksi ajoissa kuten aina aikaisemminkin. Vittuako ne sille mitään voi, että ensin mokaa Finnair ja sitten Liiga?
En ole. Mutta enpä ole kuullut, että peli siirrettäisi sen takia kun parilla pelaajalla ei ole varusteita jo tuo varusteiden odottelu on joustavuutta.
Siirto olisi ymmärrettvää jos koko joukkueen tai suurimman osan varusteet puuttuisivat mutta ei peliä parin pelaajan varusteiden takia siiretä vaikka kuinka olisi maalivahdit kyseessä.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ihan normilennolla tulivat niin kuin yleensäkin, ei ole HPK:n syy.
Niin normilennolla mutta tulivatko tyylillä klo 14.00 ainakaan silloin ei jää reagointi aikaa.
Monet muut joukkueet jotka lentävät Ouluun lähtevät jo aamulennolla niin aikaa jää myös varusteiden odotteluun.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ilmeisesti toiseen erään saadaan Kerhon pelaajille omat varusteet. Ruudun lähetysen mukaan kamat ovat olleet koko ajan Oulun lentoasemalla, mutta ilman asianmukaisia lipukkeita tai jotain sinne päin. Farssi sen kuin tiivistyy.

Tämä ei ollut otteluseurantaa, modesedät.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Just sanottiin et kamat on kokoajan olleet Oulunsalossa mut ilman mitään lappuja joten niitä ei ole tunnistettu. Nyt matkalla hallille.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Niin normilennolla mutta tulivatko tyylillä klo 14.00 ainakaan silloin ei jää reagointi aikaa.
Monet muut joukkueet jotka lentävät Ouluun lähtevät jo aamulennolla niin aikaa jää myös varusteiden odotteluun.
Eihän se silti ole HPK:n syy millään tavalla. Et sinäkään lähde töihin paria tuntia aikaisemmin vain sen vuoksi, että autosi sattuisi jäämään välille? Ei kamojen katoamista voi ennustaa millään tavalla.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Eihän se silti ole HPK:n syy millään tavalla. Et sinäkään lähde töihin paria tuntia aikaisemmin vain sen vuoksi, jos autosi sattuisi jäämään välille? Ei kamojen katoamista voi ennustaa millään tavalla.
En niin kun kävellenkin olen tunnissa paikalla.
Tietäen lentoliikenteen toiminnan niin jos HPK on lähtenyt vasta päivällä niin HPK:lla on myös vastuunsa.
HIFK ja Blues taitavat ainakin lentää aamulla Ouluun ja ovat hotellissa päivän niin mahdollisuus tämmöiseen poistuu, kyllä tästä saa HPK ottaa myös osansa vaikka ei tapahtumaan suoraan olekkaan syyllinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös