Joka sisälsi paidan jäädytyksen ennen itse pelin alkua. Älä tee tätä liian hankalaksi..Tapahtumaksi on ilmoitettu Lukko-Kärpät jääkiekko-ottelu?
Joka sisälsi paidan jäädytyksen ennen itse pelin alkua. Älä tee tätä liian hankalaksi..Tapahtumaksi on ilmoitettu Lukko-Kärpät jääkiekko-ottelu?
Lukko taisi silloin tiedottaa, että tuli niin hyvin rahaa ettei voinut kieltäytyä.Oliko toi vehanen sama jantteri kun lähti alkukaudesta Venäjälle rahan perässä vaikka lugu oli hirmuiskussa silloin? Ja nyt paitaa kattoon ei helevetti...
Vitut sisältänyt! Nuo juhlallisuudet tästä hankalan tekee.Joka sisälsi paidan jäädytyksen ennen itse pelin alkua. Älä tee tätä liian hankalaksi..
No ei siellä sentään kymmentä paikkaa ole ollut. Mutta muutama on ollut. Westerholm ei oikein saa kiekkoja liimattua.JYPillä enteet hankalaan iltaan, viimeistely tänään huolimatonta. Normaalitasolla viimeistellessä peli olisi 10-1. Nyt 0-1.
Näköjään Spora pelaa paremmin, kun fanit ei kannusta. Pitkästä aikaa johtoasemassa!Ovat tässä lähiaikoina protestoineet ihan muidenkin edestä.
SaiPa toisaalta pelasi parhaan erän tällä kaudella siihen maaliin asti. Aika viihdyttävää kiekkoa ylipäätään.Heikohko erä Jypiltä. Viimeistely huonoa, ja huolimattomuus viisikkopuolustamisessa vielä huonompaa - paikkoja oli SaiPallakin. Vierailijoiden ylivoimamaali, tai oikeastaan koko se ylivoimapeli oli todella komeaa katseltavaa.
Rinkelinmäellä hiljaista.
Olis ny menny vaikka tunti vielä, vähän tasoitusta huomiseen;).Joka sisälsi paidan jäädytyksen ennen itse pelin alkua. Älä tee tätä liian hankalaksi..
Ei mikään paras vaihto Niemelän Topilla.
Nyt teit virheen. Kostautunee pian.Rybar Kärppiin.
Vai urallaan Liigassa ja S/M Liigassa?Könösellä maaliputki. KalPa 0-1. Kantolan Kaitsulle 200 piste. Ei 200. piste tänään. Ei 200. piste tällä kaudella. Vaan 200. piste urallaan!