Sullapas on mennyt Kärpät ihon alle. Mistä moinen, muuten kuin että voitettiin just teidät 0-2?Toivottavasti riittää myös playoffeissa kerhoa vastaan ,eh.
Sullapas on mennyt Kärpät ihon alle. Mistä moinen, muuten kuin että voitettiin just teidät 0-2?Toivottavasti riittää myös playoffeissa kerhoa vastaan ,eh.
Oliko kiekollinen, oliko?!?
Missäs muuten sekopääkarvinen?
Juuri näin. Pommia kiekottomaan mieheen ja oliko vielä päähän kohdistuva?No kyllä mäkin huutaisin, jos kolmannen erän lopussa Ilves olisi tappiolla ja Puljujärvi taklaa kiekotonta miestä täysin tilanteen ulkopuolella
Oliko tässä vastauksessasi provoa, oliko?!?Ei ollut. Pospisil yritti siinä estää kiekotonta Puljujärveä.
Sinuna en lukitsisi tuota vastausta. Siellä se istui laidalla ja huuteli rumia Kerhon aition suuntaan samalla mailaansa paukuttaen. Just tarkistin ottelutallenteesta.Hieno skenaario, mutta junnu istui jo penkillä ennen kuin Karjalainen sinne tuli kyselemään.
Oliko tässä vastauksessasi provoa, oliko?!?
Te voititte meidät? Masturboinnissa kotisohvalla? En minä ainakaan pelaamassa ollutSullapas on mennyt Kärpät ihon alle. Mistä moinen, muuten kuin että voitettiin just teidät 0-2?
Mä näin just pelin, millä Kärpät ei taaskaan mestaruutta ota. Joten tasan meni.
Tämän pelin perusteella kärpät saa nauttia puljujärvestä vielä ensi vuonnakin, mutta mikäs tuossa junttilassa on ettei onnistu isommissa sarjoissa
Minä, me, Jokerit. Te, ne, Lukko?Te voititte meidät? Masturboinnissa kotisohvalla? En minä ainakaan pelaamassa ollut
Harvemmin marraskuisella Lukko-pelillä mestaruutta voitetaan.
Sekopää Pospisil laittoi edellisen pelin pääosumalla pitkälle saikulle.
Ei ollut. Pospisil yritti siinä estää kiekotonta Puljujärveä.
Sinuna en lukitsisi tuota vastausta. Siellä se istui laidalla ja huuteli rumia Kerhon aition suuntaan samalla mailaansa paukuttaen. Just tarkistin ottelutallenteesta.
Hei, jos Karjalainen tulee kohti, tekisin minäkin saman valinnan.Teki toki, mutta kun Karjalainen tuli, niin oli jo istumassa.
Toivottavasti riittää myös playoffeissa kerhoa vastaan ,eh.
Näyttää osalla nämä syksyn pelit menevän ihon alle..Sullapas on mennyt Kärpät ihon alle. Mistä moinen, muuten kuin että voitettiin just teidät 0-2?
On se kyllä kovaHei, jos Karjalainen tulee kohti, tekisin minäkin saman valinnan.
Näyttää osalla nämä syksyn pelit menevän ihon alle..