Olenpas minä mennyt sinulle tunteisiin.
Tämän pelin perusteella kärpät saa nauttia puljujärvestä vielä ensi vuonnakin, mutta mikäs tuossa junttilassa on ettei onnistu isommissa sarjoissa
Korjataan sen verran että jäi kaukalon laidalle istuun jalat kaukalon puolella ja hakkasi mailalla laitaa ja huuteli Tikan perään. kun tuomarit keksi just pelkän Tikan viedä aitioon. Minkä jälkeen sitten luikki aitioon kun Karjalainen lähti kysymään, että oliko oikeasti jotain asiaa.Ei mitään järin ihmeellistä.. Tikka ja Saarela (ei Pasi) nyhjäsivät jatkoajan lopussa. Saarelaa suojellakseen laittoivat vain Tikan jäähylle. Saarela sitten jäi aukomaan päätään penkiltä niin Karjalainen kävi kysymässä hieman lähempää "onks jotain?". Tästä ei tuomarit tykänneet ja Saarelaa suojellakseen laittoivat Miron jo suihkuun. Miro siis käytännössä luisteli Ilveksen penkin eteen ja siitä sitten koppiin. Ilveksen penkillä haisi tämän jälkeen paska... Jännää.
Korjasin sulle tonPelillisesti Lukkoa valovuoden edellä
Sun on kyllä pakko trollata? En sano, että Kärpät hyvä oli tänään, mutta tää kommentti menee kyllä vasemmalta ohi ja reippaasti.Ei mittää Kärpät paskempi mut terävämpi harvoista paikoista. Pelillisesti Lukko valovuoden edellä
Ei mittää Kärpät paskempi mut terävämpi harvoista paikoista. Pelillisesti Lukko valovuoden edellä
Jaahas, täälläkö ne päävammaekspertit kokoontuvat, täälläkö?!?Yritti minun mielestä
Ei mittää Kärpät paskempi mut terävämpi harvoista paikoista. Pelillisesti Lukko valovuoden edellä
Viime Lukko-pelissä ajettiin päähän ja ei ole sen jälkeen pelannut. Pospisil taklaajana.Missäs muuten sekopääkarvinen?
Missäs muuten sekopääkarvinen?
Edelleen päävamman takia sivussa joka tuli edellisessä Lukko matsissaMissäs muuten sekopääkarvinen?
Enhän minä sitä sanonut, höpsö. Pospisilin filmi oli naurettava, 2 minuuttia estämisestä taisi jäädä taskun pohjalle.Oliko kiekollinen, oliko?!?
Hih, perus selittelyt sieltä sitten. Mä näin just matsin, missä Lukolla ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta voittoon.
Vaihtoaitiossa istuminen karkuun luikkimista.
Kunnon pellejä tämä TikkaKarjalainen parivaljakko.
Korjataan sen verran että jäi kaukalon laidalle istuun jalat kaukalon puolella ja hakkasi mailalla laitaa ja huuteli Tikan perään. kun tuomarit keksi just pelkän Tikan viedä aitioon. Minkä jälkeen sitten luikki aitioon kun Karjalainen lähti kysymään, että oliko oikeasti jotain asiaa.
Totta, varsinkin kun karkuun luikkiminen on istumista vaihtopenkillä.Nää on aina huvittavia kommentteja.
Omassa jengissä kivoja, vastustajan riveissä aina täysiä pellejä. Eteenpäin.
No olihan tuo Kärpiltä ajoittain aika höntsää ja satunnaista läpsyttelyä. Riitti kuitenkin Lukkoa vastaan, joten se siitä.
Tää meni johonkin eetteriin tms mihin lie mutta tässä;Jaahas, täälläkö ne päävammaekspertit kokoontuvat, täälläkö?!?
Edit, vähänkorjausta