kyllähän siinä Kolehmaisen maila käy Luostarisen jalkoihin korostaa liikaa mutta ei noita näytetä tänään jypille vihellettävän. Gymer vedettiin Vainion toimesta Ekassa erässä kädestä nurin maalintekopaikassa mutta ei jäähyä.
No ei se kyllä siihen kaatunut, huomas vaan että mahdollisuus hypätä ja sen teki.kyllähän siinä Kolehmaisen maila käy Luostarisen jalkoihin korostaa liikaa mutta ei noita näytetä tänään jypille vihellettävän. Gymer vedettiin Vainion toimesta Ekassa erässä kädestä nurin maalintekopaikassa mutta ei jäähyä.
Tuppuraisen hyppiminen on ollut tänään huomattavasti naurettavampaa.
Ja edellisessä se Ikosen loikka.
No eiköhän Kärpät nyt ennakkosuosikkina lähtenyt ainakin tähän peliin.Kärpistä puhun
SaiPalla ollut eilen peli ja vastassa levännyt joukkue, joka on kuitenkin SaiPan kovin vastustaja tähän mennessä.
Kuopiolaiset on erimieltä.Taas näyttää siltä ettei tuota yhtä joukkuetta pysty kukaan voittamaan. Alkaa menemään maku taas koko liigasta
Niin sensuroimaton kirjoitus fiiliksestä liigasta kun olla ja voi. Tuossa siis mun fiilis tällä hetkellä
No eiköhän Kärpät nyt ennakkosuosikkina lähtenyt ainakin tähän peliin.
Ikosen loikka oli ihan vastaava ei se leskisen maila vauhtia niin paljoa ottanut, että eteenpäin piti hypätä.Eipä JYPiltä tuollaista sukellusta ole tällä kaudella nähty, kuin suoraan jalkapallosta. Tuommoiset pitäs heittää suoraan pelistä ulos, ettei pesiydy liiaksi tähän lajiin.
Noin muutoin, JYPille olisi ehkä voinut 1-2 jäähyä viheltää aikaisemmin.
Ei kun tasapaino riitti pysymään pystyssä toisin kuin JYPin ikosella edellisessä jäähyssä kun hyppäsi leskisen kosketuksesta. Samalla tavalla se Kolehmainen antoi poikkaria wilsonille.No ei se kyllä siihen kaatunut, huomas vaan että mahdollisuus hypätä ja sen teki.
Ennen tuota olis voinu hyvin viheltää 2 min sille dillelle, joka Kolehmaista löi kymmenen kertaa poikkarilla selkään
Tällä kaudella ei vielä lainkaan täysiä pistepotteja ja nyt näyttävät sitten voittamattomilta, kun ovat hakemassa rutiinivoitolla kolmea pistettä liigan jumboksi ennakoidulta Mestis-joukkueelta. OK.Kärpistä puhun
Tottakai saa. Itse toivon, että kaikki rahaseurat floppaisivat tällä kaudella tai tulisi edes joku yllätysmestari.No joo mutta aina sitä toivoa saa.
Ollut Kuparin ongelma ensimmäisestä pelistä lähtien mitä olen pojalta nähnyt. Itsekkyys hyvä juttu kentällä (usein) mutta keskialue ja alueelle kun ollaan päästy niin aika usein tulee mieleen harrastekiekot tai muuten joku alasarja tuosta kuskaamisesta.Kuparille pitäisi edelleenkin näyttää, mistä napista syötettiinkään. Muutenkin, kuin 2vs1 hyökkäyksissä.
Veivit on ihan ok, jos ne hyvällä prosentilla onnistuisivat. Lopputuloksena vain harmillisen usein on helppo kiekonmenetys.Ollut Kuparin ongelma ensimmäisestä pelistä lähtien mitä olen pojalta nähnyt. Itsekkyys hyvä juttu kentällä (usein) mutta keskialue ja alueelle kun ollaan päästy niin aika usein tulee mieleen harrastekiekot tai muuten joku alasarja tuosta kuskaamisesta.