Sun kannattaisi varmaan joskus toistekin katsoa tämmönen jääkiekkopeli, niin nää säännöt voisi alkaa jäämään päähän. Ei sitä kaikkea voi ekalla kerralla oppia.Kun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Sun kannattaisi varmaan joskus toistekin katsoa tämmönen jääkiekkopeli, niin nää säännöt voisi alkaa jäämään päähän. Ei sitä kaikkea voi ekalla kerralla oppia.Kun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Vitsi..?Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.
Jäähy minuutit kertoo kaiken, toki pari jäähyä jäi kuittaamattaTylsää että tuomarit näin rajusti on Tappara puolella. Ois kivempi katsoa jos ois tasapuolista menoa.
Tulisi mielenkiintoinen matsi, jos vastustajan jalkoihin saisi hyppiä liukutaklauksia välittämättä kiekosta. Tai siis näköjään saa, ainakin Tappara.Kun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Itse olisin antanut myös jäähyn, selvä leikkaaminen.Kamppi, leikkaaminen. Anyways selvä jäähy.
Kamppi, leikkaaminen. Anyways selvä jäähy.
Hörähti naurut tälle vitsille.Pitikö luistella siihen peluriin?
Alivoimahan olisi ollut vain eduksi Tapparalle, kun voi heittää päätyyn eikä tule pitkää.Tylsää että tuomarit näin rajusti on Tappara puolella. Ois kivempi katsoa jos ois tasapuolista menoa.
Ei mielestäni, kun Kemiläinen meni jäihin jo aika paljon ennen osumaa. Ihan blokiksi voi laskea. Jos olisi suoraan jalkoihin hypännyt, niin sitten kampitus.
Itkut finaali sarjassa
Tapola: 0
Niemelä: 2
Peli ollut tasaista kun Tappara alivoimalla, ja tänään ollut paljonTylsää että tuomarit näin rajusti on Tappara puolella. Ois kivempi katsoa jos ois tasapuolista menoa.