Joo pitkässä juoksussa menee tasan nämäFutiksesta liukureita. Pidetään ens kaudella tämä sitten kanssa. Mielestäni näistä on vihelletty, mutta ei tää oo niin tärkee paikka.
Joopa joo..
Oli nimittäin päivänselvä jäähy.
Joo pitkässä juoksussa menee tasan nämäFutiksesta liukureita. Pidetään ens kaudella tämä sitten kanssa. Mielestäni näistä on vihelletty, mutta ei tää oo niin tärkee paikka.
Kun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.Hyppäät jalkoihin eikös se jumalauta ole selkeä kamppi.
Katso kohta leikkaaminen sääntökirjasta
Kamppasi vaarallisesti kropalla vastustajan kovasta vauhdista?Kun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Joo mutta kyllä tuossa pelaaja liukui kohti luistelulinjaa. Ei se siinä paikallaan maannut.Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.
Varmaan se kampitusKun puolueellinen oon niin mikä tuossa heittäytymisessä oli jäähyn arvoista?
Leikkaaminen.
Ei kyllä ollut leikkausta nähnytkään.
Itse otin neljä vip penkkiä kerran mukaan, kun pääsin asiakkaan kautta katsomaan ottelua.Lahti edustaa. Kamaa jäälle. Lähteekö penkkejä mukaan kotihallista?
Ei helevetti, kyllä jää itseltä se Liiga katsomatta jossa saa syöksyä jalkoihin ihan vapaasti. Vähän sama kuin formuloissa voisi aina vaan kiilata kaverin vittuun kun se yrittää ohi.Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.
Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.
VisionääriHyvä veto Niemelältä ottaa aikalisä.
Just just, tossa paikassa. Tuon mukaan kannataa aina vetää liukumiina hyökkääjän koipiin. Jostain syystä runkkarissa ei noita näe ;)Pitää kiertää tai hypätä yli, jos jäässä makaava pelaaja on esteenä tiellä. Ei siinä ole sen kummempaa.
Jaa liukutaklaukset on ihan sallittuja nykyään.