Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Olipas taas fiksu Antoseltakin
Tarkka linja tänään. Paitsi jos rikkovalla on oranssit pöksyt. Sitten ei ole niin tarkkaa.Siis mitä nää jäähyt on?
Oma vika kun kampitti Saarelan, jolloin tämän maila nousi naamaan.. Ja itki kyllä tuomariile heti perään.Et nyt jaksanut itkeä korkeasta mitä ei tuomarit huomanneet?
Veikkaan Kärppien kaventavan 3-2 tilanteeksi kolmannessa erässäLappeenrannassa mennään toiselle erätauolle SaiPan 2-2 johdossa.
Onko nämä ne ns. vahvat värilasit? :DLappeenrannassa mennään toiselle erätauolle SaiPan 2-2 johdossa.
Tulee PTSD traagisen Suomi-Ruotsi ottelun 4-1 tilanteessa selostajan hokemana seuraavasta maalista tulevan 'oiva tasoitus' tämän postauksen perusteellaLappeenrannassa mennään toiselle erätauolle SaiPan 2-2 johdossa.
Luulen myös. SaiPa on ollut aika heikko pitämään useamman maalin johtoasemaa tällä kaudella.Veikkaan Kärppien kaventavan 3-2 tilanteeksi kolmannessa erässä
Loppumaton määrä herneitä nenässä sinulla.Ssshhh, Karpat vie runkosarjan lepaillen vaikka Manner onkin mukavoitunut. @McTorso kertoi
Nyt oli rohkeasti vedetty johtopaatosLoppumaton määrä herneitä nenässä sinulla.
Realismia. Sitä ollaan saatu juoda Lappeenrannassa tällä kaudella pullotolkulla.Onko nämä ne ns. vahvat värilasit? :D
Ei ollut, vaan perin helppo.Nyt oli rohkeasti vedetty johtopaatos
Mun mielestä tänään on ollut selvästi heikompi esitys, kuin Jukureita vastaan.No onhan tämä jo askel parempaan suuntaan Ilvekseltä. Tuskin tässä maalia tehdään, mutta ainakin yritetään taistella.
Helppo ja totuuteen turhaan nojailematonEi ollut, vaan perin helppo.
Ilkeän näköistä brändikiekkoa kyllä.Ilves vois vähän tota mailalla hakkaamista vähentää. Siellä on pleijarit tulossa...
Kopioimme vain teiltä.Ilkeän näköistä brändikiekkoa kyllä.
Mun mielestä tänään on ollut selvästi heikompi esitys, kuin Jukureita vastaan.