Paitsi että viimeisinpänä ongelmana oli Puljun tasoton syöttö.
Hys, Puljua ei saa moittia
Paitsi että viimeisinpänä ongelmana oli Puljun tasoton syöttö.
Kelpaa mulle muuten mutta kai selostaja YLE Puheen kiekkokierrokselle on pätevä?
Jaa se linja piti vaan yhden erän. Jukka lienee taas vikissyt
Fucking finnish linesman!!!!!Ei se mitään vikise, ei tarvitse. Riittää kun sytkäriä vilauttaa tuomarille.
Toki näin oli, mutta omaan silmään näytti että tuo syöttö tuli selkärangasta, yleensä siellä on Heska ollut mutta ei se poista sitä seikkaa että Puljuhan tuon syötti kattomatta oliko siellä ketäänPaitsi että viimeisinpänä ongelmana oli Puljun tasoton syöttö.
Fucking finnish linesman!!!!!
Raportoi hiihtokisoja. Olen rekisteröiväni hänen äänensä radiossa muussa yhteydessä kuin kiekossa.Liekkö Sari Sirkkiä Jarva viimein hyllytetty Tampereelta kun Ari Lahti raportoi Tappara vs Ilves peliä.
Tai sitten arvon matami on hyvin ansaitulla hiihtolomalla
Raportoi hiihtokisoja. Olen rekisteröiväni hänen äänensä radiossa muussa yhteydessä kuin kiekossa.
Ssshhh, Karpat vie runkosarjan lepaillen vaikka Manner onkin mukavoitunut. @McTorso kertoiTappara näillä tuloksilla liigan kärkeen
Saatte vaikka samantien. Kaljatkin kaupan päälle. Ei palautusoikeutta.Lehterä Kärppiin YV valkuksi. Onko pakko maksaa mitään, Junno ei tykkää?
Junttila sanoo EI! Kärpät tasoittaa 2-2Tappara näillä tuloksilla liigan kärkeen