Aikamoista. Kukaan ketjusta ei oikein tiennyt mitä pitäisi tehdä, Laurikainen mukaan lukien.Hyvää sekoilua
Aikamoista. Kukaan ketjusta ei oikein tiennyt mitä pitäisi tehdä, Laurikainen mukaan lukien.Hyvää sekoilua
Tätä samaa ihmettelin, että eikö kukaan oikeasti huutanut mitään?Miten kukaan ei kommunikoinut Edille, että missä kiekko on? Ainakin 2-3 JYPin kenttäpelaajaa siinä vieressä näkivät, mutta kukaan ei sanonut.
Totta kai on. Sitä vartenhan tämäkin ketju on. Onneksi sentään JYPin kannattajista on löytynyt melko mukavaa aktiivisuutta näihin ketjuihin, jos vastustajan kannattajia ei oikein nappaa.Tänne kuitenkin vastustajan kannattajat ovat täysin tervetulleita, jopa toivottavia. HIFK:n omasta osiosta ei voi sanoa samaa.
Itse olen täällä siksi, että olen kiinnostunut seuraamaan vain JYPIn ottelua. En siksi, että haluaisin seurata ottelua ilman vastustajan kannattajia.
Kuulunut JYPin tavaramerkkeihin jo ainakin viitisen vuottaVähän tommonen ”hupsista” maali taas vaihteeksi.
Riittää, että Peltola on lähellä, kun vastustaja kaatuu.Siis mistä helvetistä se nyt taas arpoo jäähyn? Hiljalleen alkaa mennä käpy tähän tuomarointiin.
No siis katsantokulmasta riippuen onhan pelaajalla aina maila poikittain.Poikittainen maila? :D