JYP päästänyt varmaan yhdessä pelissä alle kolme maalia tällä kaudella.Seuraavan maalin merkitys on iso, IFK on tehnyt tällä kaudella kaksi kertaa yli kaksi maalia liigassa.
Viidessä, jopa!JYP päästänyt varmaan yhdessä pelissä alle kolme maalia tällä kaudella.
Onhan se. On kyllä melko surkeita otteita nähty tällä viikolla peleissä, mutta pinnoja tullut kivasti.40 min takana ja JYPin pelaaminen edelleen silkkaa selviytymistä.
Ei voi olla totta! Mun pitää näitä mutu juttuja alkaa tarkastelemaan itse, menee kaikki väärin.Viidessä, jopa!
Mulla on faktaa ja pilaan tämänkin. Neljä kertaa on päästetty alle kolme maalia.JYP päästänyt varmaan yhdessä pelissä alle kolme maalia tällä kaudella.
Tai oikeastaan yksi oli 3-2 VL tappio mut en laske sitä, koska tilastotkaan ei anna maalia voittomaalin tehneelle tuosta, kai.Ei voi olla totta! Mun pitää näitä mutu juttuja alkaa tarkastelemaan itse, menee kaikki väärin.
Ei tuo poikkea kovin merkittävästi siitä mitä yleensä on soinut. On toki välillä hairahduttu vähän, mutta ei niin kauheasti.Onko Jyväskylässä pitkään soitettu näin hyvää pelikatkomusiikkia? Vai onko tänään joku perjantain kasarispesiaali? Jotenkin oli muistissa että tulee jotain Pandoraa. Vai olenko aivan pihalla?
Tänään juhlapeli ja musateemana kasarimusa.Onko Jyväskylässä pitkään soitettu näin hyvää pelikatkomusiikkia? Vai onko tänään joku perjantain kasarispesiaali? Jotenkin oli muistissa että tulee jotain Pandoraa. Vai olenko aivan pihalla?
JYP on tällä viikolla pelannut yli 160 minuuttia jääkiekkoa ja päässyt pelaamaan kaksi kertaa ylivoimalla. Eipähän tarvitse käyttää energiaa ylivoiman harjoitteluun kun ei edes päästä ylivoimalle enää.
Onko Jyväskylässä pitkään soitettu näin hyvää pelikatkomusiikkia? Vai onko tänään joku perjantain kasarispesiaali? Jotenkin oli muistissa että tulee jotain Pandoraa. Vai olenko aivan pihalla?
Ok, olikin todella sen oloista, että näin veikkasin, hieno valinta, peukkua.Tänään juhlapeli ja musateemana kasarimusa.
Ei ole siitä kyse, että pitäisi jäähyt mennä tasan. Niin selkeitä rikkeitä jäänyt viheltämättä, että pakko alkaa vetää foliohattua päähän.Ollutkin niin epätasaisia pelejä että JYP ansainnut enemmän jäähyjä.