Pe 20.3.2015 Lukko - KalPa (1. puolivälierä)

  • 7 554
  • 55
Voi olla ettei sääntökirjan mukaan ollut pitkäkiekko. Kuopiossa kauden aikana toimineet linjatuomarit on aivan järjestään viheltäneet vastaavista tilanteista pitkiä. Joten ei ihme, että Chiodo ja KalPan pakitkin odottelivat pitkää. Tai Virta. Itsekin ihmettelin, että ei ole selvempää pitkää nähty mitä ei vihelletä. Tapa se on tämäkin kärsiä huonosta tuomaroinnista. Eli nyt kun se säännön tulkinta sit vihdoin menee oikein, niin sitten ei osata itse pelata oikein.

Virta nyt huutaa keskimäärin joka tuomiosta. Eikä siinä, pitäähän sitä olla joukkueen puolella. Muistan Virran jo ajalta kun valmensi A-junioreita ja halli kaikui jatkuvasta huudosta. KalPan pelityyli on kyllä sinäänsä hyvin ilahduttavaa ja olisi hienoa, jos noin pelaamalla pärjäisi. Ja voi toki pärjätäkin. Mutta vähän tuntuu siltä, ettei tuolla kokoonpanolla ja tuolla pelityylillä mestaruutta voiteta.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Kauhea parku tuomaritoiminnasta, vaikka KalPalle olisi pitänyt viheltää avauserässä 6 min lisää (alun koukku + korkea maila Vauhkosen lärviin).
 

Kalikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kauhea parku tuomaritoiminnasta, vaikka KalPalle olisi pitänyt viheltää avauserässä 6 min lisää (alun koukku + korkea maila Vauhkosen lärviin).
Missä? En mä ole ainakaan missään nähnyt vaikka aihetta varmaan olisi. Kai sekin jotain tuomaritoiminnasta kertoo jos sustakin tuntuu että siitä on kauhea parku vaikka ei olekaan. Itse ainakin kritisoin lähinnä runkosarjan aikaista hybridilinjaa (tai sitä mitä se on Kuopiossa ollut kun muuta en oo nähnyt).
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Loukkaantuiko Arttu Ilomäki vai miksi peliaika jäi tänään viiteen minuuttiin?
Koppiin poistui kun ekaa erää oli pelaamatta kolmisen minuuttia. Tuskin se penkityskään oli, joten kait joku pikku tälli tuli. Noh, tänään taas mukaan. Aina noita pieniä iskuja pudotuspeleissä tulee, mutta ei niitä nyt niin lasketa.

Pelistä on jo kaikki sanottu. Todettakoon vaan se uudestaan, että Lukko oli todella hyvä. KalPan liike ei johtanut mihinkään tulokseen, eikä joukkue saanut mitään kiriä aikaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös