Joo, tonne on hyvä lähtee harjottelemaan kynäilyä.Merelältä komea rankkari!
Bucekin yritys oli anteeksi vaan aika paska.
Joo, tonne on hyvä lähtee harjottelemaan kynäilyä.
Aah, olinkin unohtanut tämän :DTai naisten MM-finaali. :P
Ottelu päättyi tasapeliin (eli molemmille saman verran pisteitä sarjataulukkoon). Rankkareita katsotaan vain jos jatkopeleihin pääsyssä ollaan tasapisteissä.KooKoon ja Pelicansin välinen koitos päättyi siis Pelicansin voittoon rankkareiden kautta.
Se olis pian siivoojat vs hitsarit. Ai ettien että.
Jos yksi puolikas peli toimii minään indikaattorina niin voisin jo hieman ujosti ounastella että Lahtinen tulee nousemaan tulevalla kaudella Liigan eliittiin.
Mä muistin, ettei tässä karnevaalissa olisi tasapelin mahdollisuutta. No nytpä tiedän, kiitos.
Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!*työttömät hitsarit
Vitsi vähän kärsii jos vastakkain on jääkiekkoilijat-jääkiekkoilijat. Mutta ainakin se on ymmärrettävämpi kaikille!Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!
Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!
Hitsaaminen olisi muuten käytännöllinen taito osata (sen olen saanut huomata esim. näin kotipunttisalia rakentaessani), mutta jos heille ei töitä ole niin voisin suositella jotain helppoa koulutusta ja työllistymistä insinöörin tutkintojen kautta.
Eli nyt vihdoin 10 vuoden jälkeen tajuan, miksi jollain kaiffarilla oli Isomäen seisomakatsomossa pipo jossa luki "työtön hitsari". Se oli vitsi! Minä kun luulin, että tyyppi oli oikeasti työtön, niin osoittelin sormella ja nauroin luuseriksi.Vitsi vähän kärsii jos vastakkain on jääkiekkoilijat-jääkiekkoilijat. Mutta ainakin se on ymmärrettävämpi kaikille!
Se on vaa se puristava paita.Yksi on ja pysyy. Pekka Virran hartiat ovat taas hieman leventyneet viime kaudesta.
Kyllä! Ja jos oikein haluaa uraohjuksena edetä kaupassa vuorovastaavaksi, niin voi iltaopintoina lukaista diplomi insinöörin paperit.Tosiaan lopettaisivat lapselliset leikit ja menis kunnon töihin. Kaupan kassalle kaivattaisiin lisää insinöörejä.
Onko Raumalle tullut uusi töllötin?
http://www.radioramona.fi/live-radioKuulemma kyllä. Onko hienon näköinen?