Pe 2.8.2019 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 60 293
  • 544

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Pelicans vie voiton rankkarikisasta Waltteri Merelän osumalla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
KooKoon ja Pelicansin välinen koitos päättyi siis Pelicansin voittoon rankkareiden kautta.
Ottelu päättyi tasapeliin (eli molemmille saman verran pisteitä sarjataulukkoon). Rankkareita katsotaan vain jos jatkopeleihin pääsyssä ollaan tasapisteissä.
 

k0mpat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä muistin, ettei tässä karnevaalissa olisi tasapelin mahdollisuutta. No nytpä tiedän, kiitos.

Joo, semifinaalissa sit toki ratkasu ja normi rankkarit.


Säännöt

Ottelut 2 x 15min. tehokasta peliaikaa

Finaali 2 x 20min. tehokasta peliaikaa

Tasapisteissä järjestys määräytyy: maaliero, tehdyt maalit, keskinäinen ottelu, rangaistuslaukauskilpailu. Jokaisen alkusarjan ottelun jälkeen ammutaan rangaistuslaukauskilpailu kerrasta poikki menetelmällä josta ei saa lisäpistettä, mutta jonka tulos ratkaisee kaiken muun ollessa tasan.

Semifinaalissa ja finaalissa tasapelitilanteessa normaali rangaistuslaukauskilpailu (aluksi kolme laukaisijaa).
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
*työttömät hitsarit
Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!

Hitsaaminen olisi muuten käytännöllinen taito osata (sen olen saanut huomata esim. näin kotipunttisalia rakentaessani), mutta jos heille ei töitä ole niin voisin suositella jotain helppoa koulutusta ja työllistymistä insinöörin tutkintojen kautta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!
Vitsi vähän kärsii jos vastakkain on jääkiekkoilijat-jääkiekkoilijat. Mutta ainakin se on ymmärrettävämpi kaikille!
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai eikö ne jääkiekkoilijoita olekaan. Mua on huijattu!

Hitsaaminen olisi muuten käytännöllinen taito osata (sen olen saanut huomata esim. näin kotipunttisalia rakentaessani), mutta jos heille ei töitä ole niin voisin suositella jotain helppoa koulutusta ja työllistymistä insinöörin tutkintojen kautta.

Tosiaan lopettaisivat lapselliset leikit ja menis kunnon töihin. Kaupan kassalle kaivattaisiin lisää insinöörejä.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Vitsi vähän kärsii jos vastakkain on jääkiekkoilijat-jääkiekkoilijat. Mutta ainakin se on ymmärrettävämpi kaikille!
Eli nyt vihdoin 10 vuoden jälkeen tajuan, miksi jollain kaiffarilla oli Isomäen seisomakatsomossa pipo jossa luki "työtön hitsari". Se oli vitsi! Minä kun luulin, että tyyppi oli oikeasti työtön, niin osoittelin sormella ja nauroin luuseriksi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itsekin haluaisin osata hitsata. Vielä jos olisin työtön niin olisi aikaa hitsata kunnolla.
Ramonalla mennään. Kauhanen approved mediakuutio. Äänentoisto liian kovalla.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Pahoittelut, jos on puitu sataan kertaan palstalla, mutta minkäs takia DeFazio ei jatkanut Lukossa?
 

k0mpat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon parempi vauhti tässä matsissa kuin KooKoo - Pelicans. Ei sinällään tullut yllätyksenä kun Satakunnan derbysta kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös