hokkikokki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Paletti uusiksi:
Laaksonen-McLean-Tukonen
Kovanen-Cook
Keränen-Petruzalek-Morrison
Tikkanen-Nevalainen
Nabb-Aaltonen-Nurmi
Honkaheimo-Rantanen
Tuomainen-Jasu-Palola
Tellqvist
En tiedä sitten onko hyvä, että koko paletti uusitaan, mutta kaikkea on kokeiltava. Ykkönen ei toiminut Turussa ollenkaan. Tellqvistillä nyt sanojen lunastamisen paikka!
NYT VITTU SE VOITTO VAIKKA VÄKISIN!
Yritin hakea onko tuossa koostumuksessa aivan pelattu tällä kaudella mutta kun atsalea vai mikä muistamattomuus vaivaa niin en muista. Tai pitäisikö kysyä, onko tuolleen menestytty?
Ok, Laaksonen oli ainakin ensimmäisessä pelissä ehdottomasti isoin parantaja runkosarjaan ja Tukonen nyt vaan on Tukonen, yrittämässä jokaisessa tilanteessa täysillä. Ehkä tuota juuri tarvitaan.
Mutta ei tuo Mörri ja Petru mun mielestäni ihan mitään maagista esittäneet Mäkkärin loukkaantumisen aikoina.
Vai onko Urama päättänyt vaihtaa pelikirjan (että tympee ilmasu) Suikkasen vastaavaan? Kiekko kulmaan ja väännöllä maalille ja siitä maaliin. Kertokaas nyt ne ketkä enemmän taktiikkaa ymmärtää. Mä pyrin vaan seurailemaan.
Nii ja jatkokysymys. Jos joukkuetta yritellään herätellä varsin isoilla ketjumuutoksilla, niin mites olisi ollut moken vaihto? Telkkä kun sen yhden kumminkin nialasee ja edellisessä pelissä radiosta kuuleman mukaan ei epävarmuudellaan ainakaan mahdollistanut voittoa. Toki olen edelleen sitä mieltä, että jääkiekko on maalintekopeli ei torjuntapeli, mutta kuiteskin. Muna & kana dilemma.
Nii, ja vielä jatkan. Jos Telkkä päästää sen yhden ja Cook järjestelee toisen, niin kyllä tänään tarvitaan ketsuppipuolloa. Täytyypä ottaa yksi taskuun areenalle. Ensimmäistä kertaa pettämätön positiivarius vähän tutisee housuissa. Periksi ei kuitenkaan anneta. Ei ennen kun rantapallot on kentällä.
Viimeksi muokattu: