RuuhkaTukka
Jäsen
Siis minkä vitun asiakkaiden kanssa? Onko kaikki asiakkaasi Kouvolasta Myllykosken kaupungin osasta? MyPalla kävi liigassa vähiten yleisöä ja monissa peleissä oli jopa alle 1000 katsojaa. KooKoo vetää lehtereille enemmän yleisöä kuin MyPa ja Kouvot yhteensä vaikka ei pelaa edes liigassa. Aika outo mielipide, että Kouvola olisi jalkapallokaupunki. Ensimmäistä kertaa kuulen tämmöisen käsittämättömän väitteen. KooKoolla tänään yleisöä 3500 katsojaa. Asiakkaasi on varmaan sitä mieltä, että jääkiekko ei Kouvolassa kiinnosta lainkaan :)
Kuten jo totesin kerron vain siitä mitä olen keskustellut eri kaupungeista olevien asiakkaiden kanssa. Kyseessä on renkaiden myynti ja Keski-Suomen ulkopuolelle myymme lähes pelkästään traktoreiden ja työkoneiden renkaita. Kaikesta päätellen siellä Kouvolassa maansiirtourakoitsijat, maanviljelijät ym. ovat joko välinpitämättömiä tai sitten kallellaan jalkapallon puolelle.
En siis tarkoittanut viestiäni provoksi, kunhan kerroin mitä olen itse kokenut. On ilmeisen todennäköistä että jääkiekosta kiinnostunut osa Kouvolaa ei vain ole valikoitunut meidän asiakkaaksi kuin varsin satunnaisesti. Vastaavasti melkoinen määrä meidän Vaasan ympäristöstä tulevista asiakkaista ovat joko jääkiekkomiehiä tai sitten kaksineuvoisia.