Eikös tämä mene näin:Joo, ja Kouvolasta voi olla yhteydessä privaviestillä markkinointistrategiaa suunniteltaessa - meikä pystyy näitä sloganeita tykittelemään aivan jeesuksena.
JooJoo, mut vähän outoo Koo (tähän Outokummun logo perään -> lisää sponsoreita).Eikös tämä mene näin:
KooKoo kova koo, kovempaa ei oo!
Äkkiä sittenkin. Pitäähän kurssi kääntää!Pitääkö mun vittu alkaa juomaan kaljaa?
Just meinasin sanoa samaa. Lahtinen ja Vehviläinen ihan jees tässä matsissa. Lahtinen enimmäkseen viihdearvoltaan, mutta jotakin sentään.Lahtinen kyllä näkee välillä ihan uskomattomasti kenttää luovuudellaan - harmi vaan ettei muu viisikko tahdo pysyä perässä :D
Veskariosastolla mennyt aika tasan, toki kaverin veskarilla ollut aika kylmä.Ei olla pärjätty millään osa-alueella tänään.
Sitä päivää odotellessa, kun spin-o-ramoja on nähty pelissä liikaa.Olikohan kuudes pyörähdyssyöttö Severiltä tähän matsiin
Kieltämättä, vaikka teikäläisen pessimismin tasolle on vaikea päästä, niin tällä kertaa ja tämän erän osalta olen itse asiassa täysin samaa mieltä.Hyvin lähellä kauden paskinta peliä.
Toivottavasti sanoo suoraan, että ”anteeksi, olimme aivan paskoja”, jos kolmas erä jatkaa samaa kaavaa kuin aiemmat. Noloa.Kotimatsissa 7 vetoa maali päin kahdessa erässä. Mielenkiintoista kuulla Rautakorven kommentit matsin jälkeen.