Vanhapuuma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Puustinen on valitettavasti parhaat päivänsä nähnyt. Meikä perjais sitä vastaan pipalätkässä.
KooKoo on ollut ihan ooKoo.Aivan järkyttävän kehno lätkäpeli menossa. Peli pitäisi keskeyttää ja -3 pistettä molemmille.
KooKoo on ollut ihan ooKoo.
En edes pahoittele, koska ei ollut edes pakko.
Ai nyt aika luovuttaa?Eiköhän se ollut siinä… Ei JYP ole saanut mitään aikaiseksi tänään.
Aikaa toki mut peli on ollut umpipaskaa JYPiltä tähän asti. Tuskin se siitä mihinkään muuttuu.Ai nyt aika luovuttaa?
Onhan tässä aikaa, Tevez taas ollut kyllä viime pelit pahemmin kujalla kuin Diego koskaan JYPissä pelatessaan.
Neljän suonenveto-ottelun jälkeen palattu arkeen? Huomenna kylmää kyytiä luvassa ison areenan valoissa.
Valitettavasti todella nuhainen on JYPin ilme myös tänään. Huolestuttavaa.Ei kiitos yhtä aneemista ja passiivista peliä tänään kun keskiviikkona. Hyvä ettei uni tullut peliä katsoessa vaikka yleensä mulla on aika kovat kierrokset.
Se totta, että JYPin peli paskaa, mutta toisaalta niin kauan kun KooKoon johto on vain maali, ei se JYPiltä tarvitse isoa heräämistä että peli voi olla jo meidän.Aikaa toki mut peli on ollut umpipaskaa JYPiltä tähän asti. Tuskin se siitä mihinkään muuttuu.
Pitääkö mun vittu alkaa juomaan kaljaa?
Joo, ja Kouvolasta voi olla yhteydessä privaviestillä markkinointistrategiaa suunniteltaessa - meikä pystyy näitä sloganeita tykittelemään aivan jeesuksena.No sieltähän se tuli. Nyt joutaisi keskeyttää pelin
Sama homma. Vähän kerkesin jo viime viikonlopun jälkeen olla innoissani tulevaa tampereen matsia odottaen, mutta nyt näyttää taas siltä, että voi olla pitkä kotimatka noin 400-500 JYP-kannattajalla.Vähän tietyllä tapaa jännittää ja harmittaa koska huomenna pitäisi Tampereelle lähteä.
Pitää.Pitääkö mun vittu alkaa juomaan kaljaa?
Jaa-a...onkohan pojilla illan pikkujoulut mielessä, kun tälläistä tahmaa tarjoilevat kotona...