Toisaalta täällä halutaan Ilveksen lääkäri leimata ihmiseksi, joka suinpäin tunkee vastustajan vaihtoaitioon mitään sen kummemmin vastustajan valmennusjohdolle ilmoittamatta. Voisiko kuitenkin olla myös niin, että Ilveksen lääkäri on vaihtanut HIFK:n valmennusjohdon kanssa sanan tai kolme, mutta Jalonen ei ole ihan täysin ymmärtänyt sitä, missä mennään? Voisiko sekin olla?
Voisi olla, enkä itse ole havainnut, että täällä kukaan pahemmin syyllistäisi tai leimaisi Ilveksen lekuria, en minä ainakaan.
Sanotaan nyt vaikka niin, että Jalonen kyllä tuntee "Mengelen" 100% varmasti.
Voi hyvin pitää paikkansa, en epäile ollenkaan, mutta ei se mielestäni muuta asiaa mitenkään. Väärinkäsitys mikä väärinkäsitys, puolin ja toisin.
Ifk pelasi, mutta eipä ollut silti kuin maalin "parempi". Ilves alkoi pelaamaan vasta kolmannessa erässä ja tuloksen näitte, Ifk oli täysin jyrän alla.
Olen ymmärtänyt, että jääkiekossa riittää, kun on sen yhden maalin verran parempi? Peliä en nähnyt ja voi hyvin olla, että IFK oli "jyrän alla", mutta mitä sitten? Kolme pistettä Stadiin.
Ja tämä Granlund? Minkä helvetin takia sille olisi pitänyt taputtaa, kun poika ei pysy edes pystyssä? Vähän kun tökkää kädellä niin teidän pelaajanne filmaa ja heittäytyy maahan :D Ei huhhuh.
Mulle on aivan sama, taputtavatko vastustajan fanit Granlundille, mutta hauskahan näitä katkeria tekstejä on lukea, kun 17-vuotias raakile kyykyttää aikamiehiä, heh. Ja totta kai Granlundin pitäisi kyetä vastaamaan esim. Anttilan taklauksiin, eihän kavereilla ole juurikaan kokoeroa... Mikke on vielä sen verran köykäinen, että lentää aika ajoin märän rätin lailla, kun joku isompi kaveri tööttää ja näihin kaatumisiin onkin sitten helppo tarttua, kun oma suosikkijengi ottaa dunkkuun ja samainen pojankloppi tekaisee parit tehopisteet. Jos olisin länsirannikolta, voisin sanoa "nasulia", mutta kun en ole, en sano.
Kaukosäädin kirjoitti:
Ja tuo koko teksti on 100% faktaa.
Varsinainen taikakaukosäädin, kun pystyy muuntamaan silkan paskan faktaksi.
On täälläkin nuoria pelaajia nähty, mutta ne sentään on yrittänyt pysyä pystyssä.
Teillä ehkä riittää pystyssä pysyminen, mutta kun meillä vaaditaan tehojakin, nääs.
Kaukosäädin kirjoitti:
Johan tolle nauretaan Amerikan junnusarjoissakin.
Ilman muuta nauretaan, hämmennyksen ja epäuskon vallassa, kun ihmetellään kaverin taitoja ja lahjakkuutta. Jenkit naureskelevat, kun tietävät kyseisen kultakimpaleen päätyvän P-Amerikkaan pelaamaan piakkoin ja Eurooppa jää taas nuolemaan näppejään.
Ymmärrän, että siellä päässä kalvaa kun IFK ei ole enään iso ja paha.
Täällä ei kalva, mutta siellä säätimen päässä näyttäisi kalvavan kovastikin, kun vuodatukset ovat tuota tasoa, hymiöillä varustettuna. Kaverin asiantuntemusta on pakko ihailla, kun lukee esim. parin päivän takaisia Helenius vs. Halkidis -vertailuja. Kiekon lainalaisuudet on sisäistetty harvinaisen erinomaisesti.