Pe 19.4.2024 Kärpät - KalPa

  • 14 952
  • 441
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Itsehän seuraan lähinnä keskustelua livenä, värväsin velipojan hoitamaan paikan päällä pelin katselun. Pelissä ei kehtaa hävyttömyyksiä huudella oman naaman kanssa, täällä voi joskus?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voi elämä. Sudden death.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti löytyy mut ainoat jotka on olleet oikeasti ilkeitä mua kohtaan löytyy JYPin (kyllä mutta en tarkoita palstalaisten kommentteja) ja KalPan faneista.
Viha on silti aika huono käyttövoima. Eihän vaan metsä vastaa huutoon? Kaikella ystävyydellä, ei pahaa tarkoitusta mulla.
 
Viimeksi muokattu:

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No jos totta puhutaan niin en mäkään haluaisi vihata mut sen verran ilkeää tekstiä niiltä muutamilta tuli et jotenkin en vaan voi toivoa KalPalle mitään hyvää koska se toisi näille iloa.
Ajattelitko kipuilla asian kanssa läpi elämän ja antaa sen vaikuttaa hyvinvointiisi ja mahdollisiin ihmissuhteisiisi vai pitäisiköhän sinun käsitellä asiaa jollakin muulla tavalla kuin inhoamalla KalPaa ja kuopiolaisia?
 

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paree sit pelata joku 3. Jatkoerää. Haluan nukahtaa jääkiekon sulosointujen pariin. Ja nähdä pieru-Kärpät häviämässä
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ajattelitko kipuilla asian kanssa läpi elämän ja antaa sen vaikuttaa hyvinvointiisi ja mahdollisiin ihmissuhteisiisi vai pitäisiköhän sinun käsitellä asiaa jollakin muulla tavalla kuin inhoamalla KalPaa ja kuopiolaisia?

Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Näihin asioihin voi saada apua. Ainakin ennen nykyhallitusta, enää en ole varma??
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ajattelitko kipuilla asian kanssa läpi elämän ja antaa sen vaikuttaa hyvinvointiisi ja mahdollisiin ihmissuhteisiisi vai pitäisiköhän sinun käsitellä asiaa jollakin muulla tavalla kuin inhoamalla KalPaa ja kuopiolaisia?
Niin, yleensä kiusaamiset vaan vaikuttaa lopun elämää vaikka niihin ois saanut apua (jota olen saanut).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös