Pe 19.4.2024 Kärpät - KalPa

  • 14 884
  • 441
No jos totta puhutaan niin en mäkään haluaisi vihata mut sen verran ilkeää tekstiä niiltä muutamilta tuli et jotenkin en vaan voi toivoa KalPalle mitään hyvää koska se toisi näille iloa.
Kyllähän tämä käy järkeen, tuolla verukkeella on hyvä aukoa päätä, vittuilla ja lällätellä tällä palstalla kaikille kuopiolaisille.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos totta puhutaan niin en mäkään haluaisi vihata mut sen verran ilkeää tekstiä niiltä muutamilta tuli et jotenkin en vaan voi toivoa KalPalle mitään hyvää koska se toisi näille iloa.
Näitä ilkeiden viestien kirjoittajia löytyy varmasti joka joukkueen faneista aina jonkun mielestä. Ei pelata ollenkaan, niin kukaan ei voita.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllähän tämä käy järkeen, tuolla verukkeella on hyvä aukoa päätä, vittuilla ja lällätellä tällä palstalla kaikille kuopiolaisille.
Luulen että tällä perusteella ainoa jota voi kannattaa on SaiPa koska en tunne yhtään Lappeenrantalaista, joten kukaan ei ole päässyt vittuilemaan.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Hienoa että meni jatkoille ja saadaan aikaan kunnon juhlat, voittaa sitten kumpi hyvänsä. Kärpät ollut hiukan parempi.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
On muuten yksi parhaista pronssimatseista mitä olen nähnyt! Molemmilla todellakin kiimaa voittaa... Ansaitusti jatkoille!
Vähän tuntuu siltä että kummatkin jengit nälkäsiä, kumpikaan ei ollut mikään "mestarisuosikki" playoffien alkaessa, joten ei ollut mitään ylitsepääsemätöntä pettymystä josta piti selvitä vielä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä sen vittumaisempaa, kun oot mukavasti huuhtelemassa hikiä pois ja tunnet kuinka jalkateriin viileältä tuntuva vesi alkaa lämmittää. Sitten haiskahtaa, että siinähän se Reiska antaa tulla ruumiinlämpöistä lattialle. PERKELE
Kuuma suihku niin et huomaa. Ja valot pois. Axe-saippuaa myös niin peittää hajut.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Näitä ilkeiden viestien kirjoittajia löytyy varmasti joka joukkueen faneista aina jonkun mielestä. Ei pelata ollenkaan, niin kukaan ei voita.
Varmasti löytyy mut ainoat jotka on olleet oikeasti ilkeitä mua kohtaan löytyy JYPin (kyllä mutta en tarkoita palstalaisten kommentteja) ja KalPan faneista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On muuten yksi parhaista pronssimatseista mitä olen nähnyt! Molemmilla todellakin kiimaa voittaa... Ansaitusti jatkoille!
Jos muistelee 2021 pronssimatsia, ja sitä täysin halutonta Tapparaa joka Nordiksella luisteli silloin, niin todellakin upea pronssipeli menossa tänään!

Ei unohdeta että kummankin penkin takana haetaan ensimmäistä mitalia päävalmentajana.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko Kärppien pronssipelit menny ikinä jatkoille? KalPalla tää on nimittäin pronssien osalta #eka_kerta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös