Pe 19.2.2016 Pelicans - SaiPa

  • 19 007
  • 107

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tuleeko sieltä kakkua vai ei? Sopisi kyllä hienosti liigan narettavan kurinpidon pirtaan, että näistä ääliömäisistä lahtelaistempauksista ei tulisi mitään sanktioita.

No onhan se ulkkariapina sivussa tänään. Nämä päätöksethän tulevat aina vähän myöhemmin.

Ja Lassenille ulosajo oli ihan riittävä siitä headhuntista, kun isku ei ollut kova ja vauhti hiljainen.
 
Viimeksi muokattu:

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tästä pitää kyllä antaa palstan Pelicans-tyypeille tunnustusta, en tainnu löytää kuin yhden viestin missä lahilaisten suusta ei oltaisi näitä eilisiä ylilyöntejä tuomittu, ja sitä yhtäkin selvästi vielä vitutti oman joukkueen perseraiskaus, ja siksi varmaan tykkäsi katsoa kun joukkuettakin vitutti. Hyvä te!
Vähän menee nyt ohi aiheen ja Bloodkin täytyy mainita, mutta täällä virheellisesti kuvitellaan, että kaikki Pelicansin kannattajat haluavat nähdä teloituksia ja verta, koska monet ovat puolustaneet Bloodia. Se, että Blood tuuppasi Guttigia kuten jokaisessa kiekkopelissä tehdään 50 kertaa ja se, että törmäsi Perriniin ja tuomariin tai vaikkapa se, että antoi Märkä-Simolle vähän isän kädestä ei ole mitenkään verrattavissa Byersin törkeään päähän kohdistuneeseen taklaukseen. Bloodin ajo Asplundiin taas oli törkeä ja senkin taisi tuomita jokainen Pelicansin kannattaja, vaikka siitä ei tainnut jäähyäkään tulla. Silloin tuomitaan, kun on aihetta.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Tulihan se sieltä! Ja ei oikein ollut yllätys että kommentti tulee Waasasta. Vuonna 2009 teidän apinalauma sikaili katsomossa ehkä pahiten, mitä on tapahtunut Suomessa mies muistiin. Haukuttiinko silloin joukkue vai kannattajat? Tässä on ihan turhaa kaataa paskaämpäriä tavallisen kannattajan niskaan joka ei ole vastuussa joukkueen tekemisestä.
Olisit lukenut kaikki viestit niin ei olis tarvinnut noin avautua. *Facepalm*
EDIT: En tiedä mikä tämä noin 7 vuotta sitten tapahtunut juttu on mihin viittaat, mutta luulen että ei liity mitenkään tuohon minun kommenttiin jonka selvennin myöhemmissä viesteissä. Ehkä tarkennat? Ehkä luet ne viestitkin? Ja minä en edusta mielipiteilläni "waasaa" niinkuin sinä paikkakunnan ilmaisit. Olisiko reaktiosi ollut sama jos olisin esim, SaiPa kannattaja?
 
Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Olisit lukenut kaikki viestit niin ei olis tarvinnut noin avautua. *Facepalm*
EDIT: En tiedä mikä tämä noin 7 vuotta sitten tapahtunut juttu on mihin viittaat, mutta luulen että ei liity mitenkään tuohon minun kommenttiin jonka selvennin myöhemmissä viesteissä. Ehkä tarkennat? Ehkä luet ne viestitkin? Ja minä en edusta mielipiteilläni "waasaa" niinkuin sinä paikkakunnan ilmaisit. Olisiko reaktiosi ollut sama jos olisin esim, SaiPa kannattaja?
Sportin kannattajat heittivät kananmunia, nuuskapurkkeja, räkivät ja joku heitti vielä tuolin kotijoukkueen katsomoon. Vika oli Sportin faneissa eikä joukkueessa. Jos Pelicans sikailee kaukalossa, onko syy silloin kannattajissa?
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Petu ja Nupe ovat kyllä iljettävin valmentajaduo liigssa. Ja samaa voi sanoa noista pelsujen vatipäistä Vartiainen, Byers, Blood jne.

Kyllä noista pitää tulla kakkua ihan kunnolla ja seuralle penalttia.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Sportin kannattajat heittivät kananmunia, nuuskapurkkeja, räkivät ja joku heitti vielä tuolin kotijoukkueen katsomoon. Vika oli Sportin faneissa eikä joukkueessa. Jos Pelicans sikailee kaukalossa, onko syy silloin kannattajissa?
Eli et viitsinyt lukea täsmennyksiä.
En ole missään vaiheessa syyttänyt faneja. Mikä vittu sua vaivaa, ottiko se heitettu tuoli sinua päähän. Idiootteja on joka faniryhmässä, ja kyllä, myös porilaisissa.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Eli et viitsinyt lukea täsmennyksiä.
En ole missään vaiheessa syyttänyt faneja. Mikä vittu sua vaivaa, ottiko se heitettu tuoli sinua päähän. Idiootteja on joka faniryhmässä, ja kyllä, myös porilaisissa.
Juuri SINÄ ihmettelit miksi Pelicans fanit loistaa poissaolollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös