Vili Sopasella ja Jussi Makkosella mennyt ihan jees. 9-1 voitossa tehotilastoissa -1. Itse pelistä ei mitään sanottavaa.
Hieno ele Viitaselta,suojasi joukkuettaan kuumana käyneeltä Levokarilta.Parilta mailaniskulta ja poikkarilta välttyi Perrin ja kumppanit.Hienoa tilanteenlukua penkiltäkin jos lupa tuli!!
Iltalehdellä "hyvä" näkemys Levokarin ja Viitasen tappelusta: http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010111912732580_jk.shtml
Uskomattoman puolueellinen juttu. Tämä on totuus: Levokarille voitto, kun sai muutaman mojovan iskun perille. Painiottelut ovat erikseen, niissä Viitanen voisi olla kova sana.
Ääh, yli seitsemän kerroin houkuttaa. Kai se on varmistettava tuplavitutus.
Taisi Pauli saada iskunsa vasta kun molemmat oli jäissä ja linjurit välissä? Sellainen toimintahan se vasta koodiston mukaista onkin. .
Mitä sinä selität? Katso tappelu uudestaan ja mieti sitten mitä paskaa kirjoitat.
Eihän tuossa Viitasella ollut mitään muuta ideaa, kuin saada Levokari suihkuun. Vai jänistikö se, kun Pauli yrittikin lyödä?
Aika kovia sanoja jääkiekko-ottelun jälkeen. Onkos sulla jotain lihaa luiden päälle tässä luonnevikaisuus -väitteessä vai meneekö herjauksen puolelle?Aika tasainen lähtö tuoh oli ja meni painiksi. Levokari taisi kerran huitaista ja siinäpä se, ja mun mielestä Viitaselta ainoa oikea ratkaisu luonnevikaisen hakemiseen pois pelistä. Eipähän vahingoittanut ketään turhan takia selvässä pelissä omalla sähläämisellään.
Ei voi kuin ottaa sanat takaisin. Perustin viihteettömyyden aiemmille kausille, koska tuo tämän kauden edellinen matsi jäi meikäläiseltä näkemättä. Joskus sitä siis voi myöntää ilolla olleensa väärässä! Viihdettähän tämäkin peli oli pullollaan, joskin tietty riippuen siitä kummalta puolelta katsoo.Tässä sitä näkee, kuinka erilaisin silmin jääkiekkoa voi katsella. Mielestäni kauden ensimmäinen JYP-SaiPa oli hyvävauhtinen ja fyysinen, paljon kamppailupelaamista sisältänyt matsi, jota katsoessani viihdyin todella hyvin ruudun ääressä. Peli sisälsi myös hienoja yksilösuorituksia, joista parhaimpana voisi mainita McTavishin karvauksen ja syötön Redenbachin maaliin.
Nyt voit ottaa iisisti kun kerron sulle rakas laalki... ksml.fi kertoo että ottelukuormaa tasatakseen "Vatkuli" laitettiin juttelemaan Tuokkolalle kun sillä oli niin tylsää istua ilman juttuseuraa. :)Nelosen koosteesta jäi kysymys, miksi Vatanen oli penkillä kolmannen erän? Ei kai loukkaantunut? Ja jos ei niin miksi ihmeessä penkitetään?!
Ainut mieleen tuleva syy on loukkaantumisten estäminen mutta c'mon?! Eiköhän tuo osaa pitää jo puolensa kaukalossa. Selventäkkee mulle. :D
Nelosen koosteesta jäi kysymys, miksi Vatanen oli penkillä kolmannen erän? Ei kai loukkaantunut? Ja jos ei niin miksi ihmeessä penkitetään?!
Ainut mieleen tuleva syy on loukkaantumisten estäminen mutta c'mon?! Eiköhän tuo osaa pitää jo puolensa kaukalossa. Selventäkkee mulle. :D