HIFK käy ylikierroksilla.
onpas luokattomia Ilun syötöt yv:llä
Vitun Otso patee valilla molemmissa paissa. Osaa olla todellinen Jekyll/Hyde. Parhaimmillaan huikea kiekon kanssa, pahimmillaan heittaa lattya halki oman alueen ja ottaa laiskoja koukkaus/estamisjaahyjaRantakari dominoi omassa päässään, pari mukavaa syöttöä.
Samaa ihmeteltiin Quonceyn jäähyn kohdalla ottaen huomioon, että Appelgren itse taklasi vihellyksen jälkeen...Miatä Kivenmäki sai jäähyn? Näytti törmäykseltä
Samaa ihmeteltiin Quonceyn jäähyn kohdalla ottaen huomioon, että Appelgren itse taklasi vihellyksen jälkeen...
Miksi kaksi tällaista keltanokkaa laitetaan tuomareiksi tällaiseen perinteisesti lämpimään otteluun?
Ihan hyvä, kun paikkasivat tuon Quinceyn heppoisen jäähyn. Kummastakaan ei olisi tarvinnut viheltää.Samaa ihmeteltiin Quonceyn jäähyn kohdalla ottaen huomioon, että Appelgren itse taklasi vihellyksen jälkeen...
Miksi kaksi tällaista keltanokkaa laitetaan tuomareiksi tällaiseen perinteisesti lämpimään otteluun?
HerättelyWesterholm ollut tänään SaiPan paras pelaaja.
Juu, ei auennut ainakaan livenä katsomoon mistä Quincey sai.
.
Nyt vaan se kaveri on jo pukukopissa, joka usein on niitä takaa-ajossa tarvittavia maaleja tehnyt. Toivotaan että muut onnistuvat paikkaamaan. Mutta oikeassa olet siinä, että tuo joukkue ei luovuta yhtä nopeasti kuin kannattajat.Heräävät toiseen erään, tai sitten eivät..
Aika monesssa pelissä SaiPu ollut ekassa erässä aivan paska..
Se on vain keskiviikkoisin ja lauantaisin.täys kiekka ja ei oo sitä liigalive365-hommelia?
Eikos Ruudulla ollut ennen tata viimeista shoestring budget-kautta melkein joka kierroksella studio? Telia uudistaa katselukokemuksiatäys kiekka ja ei oo sitä liigalive365-hommelia?
Quinceyn toinen jäähy oli kyllä vähän helpohko. Lessiolla tuntui synkkaavan Marttisen kanssa ihan hyvin. :DKyllä, etenkin Lessio ja Quincey. Näitä ukkoja kannattaa ärsyttää jos haluaa YV:tä.
Haha, ja sitte Ässät jäähylle. Onpa jäähyjä. Tuomarit on tarkalla päällä. Toivottavasti linja pysyy loppuun asti.
Samaa ihmeteltiin Quonceyn jäähyn kohdalla ottaen huomioon, että Appelgren itse taklasi vihellyksen jälkeen...
Hahahahah en ole hetkeen nähnyt noin noloa filmiä mitä genematti juuri esitti