Pe 18.3.2011 Ässät - Blues, 1. Puolivälieräottelu

  • 26 517
  • 131

Bluec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolen Espoon ajokoirajengi
Okei, tuomarit jättivät rikkeitä viheltämättä kummallekin ja toisaalta vihelsivät myös kummallekin heppoisia jäähyjä, niinkuin siinä yhdessä toisessakin matsissa, mikäs se oli.. Ainiin, kaikissa!
Ja välillä on kiva muuten kokeilla nostaa niitä omia hitsaus- tai sinilasejaan pikkuisen silmiltään ja katsella omienkin tekemiä viheltämättömiä rikkeitä, ennen kuin haukkuu tuomarit lyttyyn puolueellisuudesta. Ei tuomarit näitä pelejä kuitenkaan ratko.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Sori unohdin, että nyt ollaan Blegi-ketjussa ja teillä lyödään vetoja Ranskan rivieran venepaikoista... Mä olen siis normisuomalainen palkansaaja! Kai teillä Espoossakin on joitain? Oli ainakin 2005 kun mä vielä asuin Tapiolassa!

Kiva että lähdit. Ei ollu enää varaa eihän? Tarviitko jotain? Sano vaan...
 

trap

Jäsen
Loistava nousu Bluesilta ja hieno & ansaittu voitto. Viimeistelyssä paikoitellen vielä parantamisen varaa, kuten tietty myös Ässillä. Kilpeläinen porilaisten maalilla pompotteli pahasti ja ripareihin täytyy jatkossa päästä entistäkin paremmin. No, joka tapauksessa kohtuullinen avaus ja tästä on hyvä jatkaa Espoossa.

Toivottavasti kotietu ei jatkossa enää tarkoita myös tuomarietua huutojäähyjen muodossa, aika heppoisia jäähyjä vihellettiin välillä. Oli muuten molemmin puolin melkoista kahvakiekkoa välillä, mutta turha kai sitä on toivoa että linjaa koukkujen ja kiekottomien miesten estämisten suhteen muutettaisiin.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mutta tuomareille siitä krediittiä että Huhtalan tsekki-hyppy vihellettiin. En olisi uskonut.

Mun mielestäni toi oli vaarallinen jäähy, joka Huhtalalle vihellettiin. Mies teki kaikkensa väistääkseen Tarkkia, jottei olisi ajanut miestä sairaalaan. Toki sen voi nähdä myös toisella tavalla, mutta voit olla varma, että seuraavissa matseissa Tarkki on kovilla ja kypärä lentää päästä, jos Huhtala pääsee tilanteeseen, jossa pitää ajaa maalille. Näinhän kävi jo pelissä aikaisemmin, mutta pienemmällä vauhdilla.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mun mielestäni toi oli vaarallinen jäähy, joka Huhtalalle vihellettiin. Mies teki kaikkensa väistääkseen Tarkkia, jottei olisi ajanut miestä sairaalaan. Toki sen voi nähdä myös toisella tavalla, mutta voit olla varma, että seuraavissa matseissa Tarkki on kovilla ja kypärä lentää päästä, jos Huhtala pääsee tilanteeseen, jossa pitää ajaa maalille. Näinhän kävi jo pelissä aikaisemmin, mutta pienemmällä vauhdilla.

Siis tuo jäähyhän oli pelin kaikista eniten housuun paskottu vihellys tai viheltämättä jättäminen, vaikka sellaisia märkiä pieruja oli monta muutakin. Omasta mielestäni tilanne oli juuri noin - Huhtala hyppäsi, koska muuten olisi törmännyt Tarkkiin. Ja nimenomaan todella vaarallista viheltää noista väärin, koska uskoakseni Huhtala pelasi nimenomaan niin, että vastustajaa ja sen maalivahtia kunnioitetaan - sitä näkee liian vähän nykykiekossa.
 

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Kiva että lähdit. Ei ollu enää varaa eihän? Tarviitko jotain? Sano vaan...

[OT]Tää kaverihan on Jokeri-fani en usko että hitsaaja on :DD

Ja kyllähän nämä 2 blues kannattajaa osaavat kirjoittaa hienosti pelinkulusta, eipä paljoa tarvitse näitä ketjuja lueskella sisältö on huikeaa. Jossain vaiheessa jäähylle viel joudutte ; )[/OT]

Itse pelistä sama tehottumuus jatkuu, huolestuttavaa on myös 2. ensimmäisen ketjun peli.. Jos tänään Salonen ja Mutanen pääsis kehiin?
 

Isonive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Lajinsa Viimeiset, Fc Dynamo
Bluesilla pyöri yv helvetin hienosti. Siis ei pelkästään pyörinyt vaan myös saivat luotua hyviä ohjureita ja hässäkkää maalille. Ässien vastaava pyöri myös hyvin, mutta Bluesin koirat peittivät laukaukset ja pyörimiseksi ja mielikuvitoksettomaksi leipomiseksi se taas jäi.

Ässien alivoima näytti sellaiselta kuin olisi tullut ohjeet pelata alempaa ja jättää viivalle tilaa/aikaa, niin aneemista se oli. Siihen vielä päälle todella heikko maalin eduspelaaminen niin ei mikään ihme että "hampaattomat kanukki Espoolaiset" "hakkasivat" kolme pomppumaalia maalin edestä. Tänään pitää homman muutua, jos meinataan pelata pidempään kuin ensi vko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös