En minä sitä meinannut sanoa.Josset sinä sano, minä sanon, Pelicans on perseestä. (Onnistu nyt jinxaus.)
En minä sitä meinannut sanoa.Josset sinä sano, minä sanon, Pelicans on perseestä. (Onnistu nyt jinxaus.)
Tuo ulkomaanihme on viheltänyt ihan hyvin.
Esim. Kankaanperän huitaisu osui hidastuksen perusteella selvästi Broadhurstin yläkäteen -> AINA kakkonen riippumatta siitä kuinka kovaa lyöt.
Lisäksi ulkomaanihme saattaa osata englantia, joten kannattaisi pitää ne huudot suomen kielessä, niin ei tarvitse istua kymppejä.
Se ei oo vaan tottunu Suomalaiseen vittuiluun. Siis se alppi sankari.Käsittämättömiä jäähyjä molemmille. Onko toinen päätuomari joutunut muuhun kun selittelemään kollegan tuomioita?
Nojoo, muuta vaihtoehtoa ei ole. Mitähän Malinen ja Kankaanperä teki/sanoi? Käsittämättömän nopeasti lyötiin hanskat lanteille.Se ei oo vaan tottunu Suomalaiseen vittuiluun. Siis se alppi sankari.
Koska Lukko on niin hyvä.Tarkistin juuri Liigan sivulta tilanteet. Miksi Lukko johtaa 2-1?
Hyvä toinen erä, ja pomppii joskus meillekin. Onhan Lukko sitäpaitsi ennenkin kahden erän jälkeen ollut johdossa.Tarkistin juuri Liigan sivulta tilanteet. Miksi Lukko johtaa 2-1?
Paskahousu Virtanen ei halunnutkaan lähteä Finleyn kanssa.
Mahtaa ottaa koville tuo konttaus..Paskahousu Virtanen ei halunnutkaan lähteä Finleyn kanssa.
Eihän Virtanen voinut lähteä, kun sillä puuttuu Gordie Howe hat-trickistä vielä maali.Paskahousu Virtanen ei halunnutkaan lähteä Finleyn kanssa.