Pe 18.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 570
  • 534

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitäs ihmeellistä tuossa on, seurathan ovat sitä itse toivoneet? Sama setti marraskuussa Vaasassa ja ihan hyvä idea esim. fanimatkoja ajatelleen tällainen doubleheader-viikonloppu mielestäni on.
Jeps tähän vastattiinkin jo. Asia kunnossa näiltä osin.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
SaiPa sumputtaa eiliseen tapaan, kiekkoja vaan maalille kyllä se sieltä pomppii!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja seuraavaksi toinen Pelsu yv tiedossa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jeps tähän vastattiinkin jo. Asia kunnossa näiltä osin.
En tiiä vastasiko joku tähän jo, mutta olivat itse toivoneet tätä. Lisäksi aiemmin pelattiin Vaasassa viikonloppuna kaksi peliä näiden joukkueiden välillä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten JYP voi johtaa tätä matsia? Ei tolla jengillä oo mitään jakoa. Jalkoja ei ole, eikä pappojen päätkään kyllä enää raksuta vanhaan malliin. Hirveän näköistä roikkumista ja selviytymistä.

Vaikka peli on vasta 1-0 ja kaksi erää pelaamatta niin Dufvan JYPille oli aikoinaan melko ominaista voittaa pelejä myös erittäin huonolla pelillä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oijoi saksalainen hoitaa SaiPalle ylivoimaa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vittu mitä sekoilua Sportilta :(
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oliko siis niin että KooKoo ja Sport olivat itse toivoneet tätä että pelataan kahtena päivänä putkeen Kouvolassa vastakkain? Ja sama setti ilmeisesti ollut toisinpäinkin eli kaksi peliä Vaasassa putkeen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös