Ei naita HIFKia vastaan niin tarkkaan vihellellaJypin kuusi kenttäpelaajaa kentällä on tuomaristolle ihan ok. Peli jatkuu.
Kyllä oli hooveri päällä...Ilman muuta rahan takia kannattaa.
Jaha, KK ampunee Järvisen vaihtoon.
Mikäli sopimus pussinokkiin on tehty 2017 syksyllä, niin ihan ymmärrettävästi IFK ei pystynyt lupaamaan kovinkaan suurta roolia tälle kaudelle. Ensimmäisiin 19 peliin 0+0, marraskuun loppuun mennessä 25 peliin 2+1. Joulukuussa sitten alkoikin jo tapahtua, ja oletettavasti tuolloin oli jo tulevan kauden suunnitelmat selvät.Tää on muuten mulle mysteeri, että miten ei HIFK saanut pidettyä häntä vaan lähti Laheen.
Kärpät on 15 joukkueesta viimeinen johon vaihtaisin. Mä en menis katsomaan Kärppien pelejä vaikka maksettais 1000€ per ottelu. Tai ehkä sitten voisin harkita mutta sittenki vaan rahan takia.
Mutta Forre myös menetti sen kiekon sinisellä ja siitä koko tilanne syntyi.Forsström pelasti varman maalin siirtämällä maalin pois paikaltaan.
Myös jyppiläisen koukku Petrelliin on tuomaristolle ihan ok. Peli jatkuu.Ei naita HIFKia vastaan niin tarkkaan vihellella
No mutta mehän tiedetään tämä kuvio jo historiasta. Aina sama juttu..Sport päättää sitten että tänään pelataan paskinta peliä hetkeen kun vastustaja löytyy häntäpäästä
Tätä mä kans peräänkuulutan!Eikö näissä tilanteissa pitäisi jo ottaa se aikalisä ja herättää joukkuetta?
Saisit ainakin fanittaa voittavaa jääkiekkoa. Tepsin kanssa golddiggeröinti näyttää tällä hetkellä sujuvan melko heikosti, joten ois ehkä aika lyödä panoksiaan voittavaan hevoseen.