Pe 18.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 570
  • 534

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei ole Sport herännyt tähän päivään, 2-0 Kookoolle :/
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sport päättää sitten että tänään pelataan paskinta peliä hetkeen kun vastustaja löytyy häntäpäästä
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Eikö näissä tilanteissa pitäisi jo ottaa se aikalisä ja herättää joukkuetta?
 

444

Jäsen
Tää on muuten mulle mysteeri, että miten ei HIFK saanut pidettyä häntä vaan lähti Laheen.
Mikäli sopimus pussinokkiin on tehty 2017 syksyllä, niin ihan ymmärrettävästi IFK ei pystynyt lupaamaan kovinkaan suurta roolia tälle kaudelle. Ensimmäisiin 19 peliin 0+0, marraskuun loppuun mennessä 25 peliin 2+1. Joulukuussa sitten alkoikin jo tapahtua, ja oletettavasti tuolloin oli jo tulevan kauden suunnitelmat selvät.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kuronen jäähylle. Tuo Kuronen on vähän niin kuin Salatut elämät Aaro ja mä oon sitten se Laura. Molemmat, sekä Kuronen että Aaro, piinaa heikompaa.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Noniin pojat on taas vähän lähtenyt pelaileen
 

bunghole

Jäsen
Kärpät on 15 joukkueesta viimeinen johon vaihtaisin. Mä en menis katsomaan Kärppien pelejä vaikka maksettais 1000€ per ottelu. Tai ehkä sitten voisin harkita mutta sittenki vaan rahan takia.

Saisit ainakin fanittaa voittavaa jääkiekkoa. Tepsin kanssa golddiggeröinti näyttää tällä hetkellä sujuvan melko heikosti, joten ois ehkä aika lyödä panoksiaan voittavaan hevoseen.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Saispa Fraseri takas, sais edes jotain viihdykettä näihin peleihi. Mut hei onneks meillä on Piskula, Fraser vol.2 eiku..
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Huhhei, melkoinen maali KooKoon Wittchowlta. Siinä oli Spåran ukot kuitenkin lopulta aika tiiviissä nipussa.
 

Liitteet

  • wittchow_2_0.jpg
    wittchow_2_0.jpg
    84,8 KB · kertaa luettu: 262

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Forsströmilla vakuuttava alku. 1 oma maali, -2, kiekon menetys josta Pelsuille 2vs1 hyökkäys, jälkitilanteesta 2min maalin tahallinen siirtäminen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Saisit ainakin fanittaa voittavaa jääkiekkoa. Tepsin kanssa golddiggeröinti näyttää tällä hetkellä sujuvan melko heikosti, joten ois ehkä aika lyödä panoksiaan voittavaan hevoseen.


Mun joukkueet ei pärjää ikinä. Joten oletko varma että haluat mun alkavan kannattamaan Kärppiä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös