Näiltä löytyy sentään jotain mitä Suomelta ei; olympiakulta jääkiekosta. Ainakin minä olen kateellinen.Joo, joskus pimeällä keskiajalla kun kiekkokin oli vielä pallo.
Veiniin verrattuna kuin muuri.Ei voi olla, oon lukenut tältä palstalta, että on paras maalivahti joukkueessa.
Joo, joskus pimeällä keskiajalla kun mitalikin oli vielä pallo.Näiltä löytyy sentään jotain mitä Suomelta ei; olympiakulta jääkiekosta. Ainakin minä olen kateellinen.
Ehkä hän johtaa sähköäMestareiden pöydässä puhuttiin että kapteenin pitäisi olla johtava pelaaja.
Miksi helvetissä Mörkö on kapteeni?
Kärpissä nyt onnistuu kaikki. Siellä olisi jopa Karl Goehring ollut jumalasta seuraava.Eikös Hakanpään pitänyt olla NHL tasoa palstan kärppäfanien mukaan? Taso on aika naurettavalla tolalla kyllä hänellä näissä kisoissa.
Joku voisi oikaista, että tuo 5,3 miljoonaa kattaa lähes koko väestön.Kanadan selostajat päivittelvät, kuinka Suomi voi olla niin kova kiekkomaa vain 5,3 miljoonalla katsojalla. Kommentaattori sanoi pelanneensa Suomea vastaan junnuna ja kertoi pelien olleen sotaa. "Ne eivät anna ikinä periksi."
Ehkä hän johtaa sähköä
Keskiajan olympialaisten hopeamitali menisi siis täysin diskopallosta.Joo, joskus pimeällä keskiajalla kun mitalikin oli vielä pallo.