Laitoin jo TV:n kiinni, mutta olisiko ollut Tom Jones "If I only knew"?
Toivotaan että "paketti" tarkoittaa sitä että reiteen on teipattu jääpussi.MTV:n Kasperi Kunnaksen twiitin perusteella Luostarisen turnaus taisi olla siinä.
https://twitter.com/kaustoFI/status/1129473527298633728
Pari sivua kun menet taaksepäin, niin löydät linkkejä.Mä oon ny odotellu jo aika kauan lisätietoa niistä Lambergin tisseistä. Siellä on menossa erätauko niin jos niitä tissejä jos sais...
Oliks se tää? KANNUT KAAKKOON KIEKOT VERKKOONMikäs tää Pia Lamberg oli joka lähetti jotain tissitervehdyksiä junnuille kun voittivat kultaa?
Kuulosti Zen Cafelta.Laitoin jo TV:n kiinni, mutta olisiko ollut Tom Jones "If I only knew"?
Kova luotto sinulla Olkinuoraan.Laitoin jo TV:n kiinni, mutta olisiko ollut Tom Jones "If I only knew"?
Raportoitu.
Tai turpaan NiämiseltäLopeta Lehterä nyt jo tuo Kasken kritisoiminen. Saat potkut kohta.
Sara sieppi varmaankinKertokaa mulle joku henkilö joka pitää tuosta Roope Salmisen rääkymisestä.
Vaarallinen ehdotus. Enteilee kihausta.Olkipukki Gävleen!!
Kertokaa mulle joku henkilö joka pitää tuosta Roope Salmisen rääkymisestä.
Roope Salminen.Kertokaa mulle joku henkilö joka pitää tuosta Roope Salmisen rääkymisestä.
Onko se tähänkin formaattiin saatu jotenkin tungettua?Kertokaa mulle joku henkilö joka pitää tuosta Roope Salmisen rääkymisestä.
Tai Roope tykkää siepin rääkymisestä.Sara sieppi varmaankin